درخواست دانش‌آموزان استان‌های محروم، ایجاد زمینه‌های بیشتر جهت آشنایی با اهل بیت(ع) بود
کد خبر: 3337957
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
حسینی:

درخواست دانش‌آموزان استان‌های محروم، ایجاد زمینه‌های بیشتر جهت آشنایی با اهل بیت(ع) بود

گروه فعالیت‌های قرآنی: داور مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان گفت: در این مسابقات دانش‌آموزانی از استان‌های محرومی مانند سیستان و بلوچستان می‌گفتند که ما عاشق اهل بیت(ع) هستیم و خواهش می‌کنیم که زمینه‌های بیشتری فراهم شود تا بتوانیم با آنان بیشتر آشنا شویم.

منیرالسادات حسینی، داور رشته صحیفه سجادیه پایه‌های دوم و چهارم متوسطه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، گفت: در این چند روزی که در این مسابقات داوری و با متسابقان استان‌های مختلف برخورد داشتم، قلباً تحت تأثیر قرار گرفتم.
وی افزود: دانش‌آموزان ما بسیار پاک هستند و دارای ظرفیت و استعداد فراوانی در آشنایی بیشتر با کلام اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآن کریم هستند به طوری که در این مسابقات هر دانش‌آموزی که به ارائه برنامه خود می‌پرداخت، مانند این بود که می‌تواند یک هزار دانش‌آموز باشد.
حسینی عنوان کرد: در این مسابقات دانش‌آموزانی را دیدم که اشک می‌ریختند و دعا می‌کردند تا افراد دیگر نیز می‌توانستند در این مسابقات شرکت کرده و از آن استفاده کنند مخصوصاً دانش‌آموزان استان‌های محرومی مانند سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد می‌گفتند که ما عاشق اهل بیت(ع) هستیم و خواهش می‌کنیم که زمینه‌های بیشتری فراهم شود تا بتوانیم با آنان بیشتر آشنا شویم.
وی این مسابقات را بستر بسیار مناسبی برای این برنامه‌ها، تشویق و حمایت دانش‌آموزان برای جهت توجه به معارف قرآن و اهل بیت(ع) دانست و گفت: در این راستا حتی می‌توان یکسری امتیازات ویژه به دانش‌آموزان داد زیرا آنان دارای استعدادهای فراوانی هستند.
حسینی بیان کرد: در این مسابقات مشاهده کردم که برخی از دانش‌آموزان گریه می‌کردند و می‌گفتند که ای کاش می‌توانستیم این مسابقات را به استان‌های خود بیاوریم تا افراد بیشتری از برکات آن‌ها بهره‌مند شوند.

captcha