مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان بر فضای فرهنگی شیراز اثرگذار است
کد خبر: 3335387
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
عضو هیئت رئیسه مجلس:

مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان بر فضای فرهنگی شیراز اثرگذار است

گروه فعالیت‌های قرآنی: ضرغام صادقی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان در شیراز گفت: برگزاری این مسابقات قرآن فرهنگی این شهر اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ضرغام صادقی، منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز، 4 مرداد در حاشیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور که در شهر شیراز در حال برگزاری است، گفت: طبیعتاً فضای فرهنگی متأثر از مقولات و محتویات خوب و ارزشمند است.
وی با طرح این سئوال که چه محتوایی فرهنگی ارزشمندتر از قرآن کریم، عترت و نماز است، افزود: مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در شیراز آثار فرهنگی و اجتماعی بسیار ارزشمندی دارد که می‌تواند در فضای این شهر طنین‌انداز شود.
صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر شیراز توسط مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) نامگذاری شده است، بنابراین برگزاری مسابقات قرآن بر فضای فرهنگی این شهر اثرگذار است.
وی ادامه داد: این مسابقات می‌تواند آثار بسیار مطلوب و ارزشمندی را در شهر برای نخبگان و افرادی که در این شهر زندگی می‌کنند، داشته باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فراهم شدن زمینه‌های رقابتی ارزشمند و حاکم شدن فضای قرآنی این مسابقات بر جامعه باعث می‌شود که کل استان فارس از این ظرفیت بهره‌مند شود و ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها بیش از بیش استفاده کنیم.

captcha