داعش بزرگترین فتنه امروز جهان اسلام است
کد خبر: 3335104
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

داعش بزرگترین فتنه امروز جهان اسلام است

گروه سیاسی: فرمانده ناحیه پارسیان گفت: داعش تفکر خطرناک و بزرگترین فتنه امروز جهان اسلام است که دشمنان قسم‌خورده برای از هم‌پاشیدن کشورهای اسلامی و جلوگیری از تشکیل خاورمیانه اسلامی آن را به‌وجود آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، سرهنگ رستمی، فرمانده ناحیه پارسیان دیروز، 3 مردادماه در شورای اقشار بسیج شهرستان پارسیان، اظهار کرد: قدرت‌های جهانی عزت و اقتدار اسلام را نمی‌توانند تحمل کنند و تشکیل داعش خود حرکتی در دل اسلام برای خروشاندن جمعیتی علیه جمعیتی دیگر از مسلمانان با القاء تفکرات زشت و پوچ است که متأسفانه نتیجه اقدامات خصمانه آن‌ها وقوع جنایات وحشیانه‌ای در کشورهای مسلمان شده است.
فرمانده ناحیه پارسیان افزود: دشمن در اتاق فکرش برای ریزترین تحرکات منطقه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند و هدفش این است که با توان اسلام علیه اسلام حرکت کند و در این راستا با بصیرت‌زدایی از افکار عده‌ای آن‌ها را متقاعد می‌کند تا مسلمان علیه مسلمان لشکرکشی کند.
رستمی گفت: داعش تفکر خطرناک و بزرگترین فتنه امروز جهان اسلام است که دشمنان قسم‌خورده برای از هم‌پاشیدن کشورهای اسلامی و جلوگیری از تشکیل خاورمیانه اسلامی آن را به‌وجود آورده‌اند.
وی خطاب به رؤسای اقشار بسیج گفت: باید از پایه به اهمیت کار بسیج ایمان داشته باشید و تقویت اعتقاد و بصیرت‌افزایی را از بدنه بسیج شروع کنیم.

فرمانده سپاه پارسیان تصریح کرد: مهمترین چیزی که ما را در اموراتمان موفق می‌کند عامل بودن به آنچه بر زبان می‌آوریم خواهد بود و با برنامه‌ریزی مداوم است که به این موفقیت نائل می‌شویم.
وی اظهار کرد: امروز مهمترین بحث نظام ما توافق هسته‌ای است و ما به‌عنوان بخشی از جامعه و مجموعه بزرگ بسیج چشم و نگاهمان به منویات رهبر معظم انقلاب است و حمایت رهبری از گروه مذاکره کننده برای ما کافیست تا همه اتفاقات پیش رو را به فال نیک بگیریم و به آینده امیدوار باشیم.
رستمی تصریح کرد: کلیات این توافق برای ایران اسلامی راهگشا و خوب خواهد بود گرچه مقام معظم رهبری فرموده‌اند که نسبت به دشمن نمی‌توان خوش‌بین بود ولی امیدوارانه باید به جلو حرکت کرد و روحیه نشاط و امید به آینده باید تقویت شود.
وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات هدف بسیج حضور حد اکثری در انتخابات و تعیین شاخص‌هایی است که رهبری معظم انقلاب همواره به آن اشاره داشته و دارند.

captcha