تحقق پیشرفت کانون‌های فرهنگی مساجد در گرو نظارت ناظران است
کد خبر: 3324002
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

تحقق پیشرفت کانون‌های فرهنگی مساجد در گرو نظارت ناظران است

گروه اجتماعی: رئیس ارشاد اسلامی بویراحمد نیز با بیان اینکه پیشرفت کانون‌های فرهنگی مساجد در ارزیابی و نظارت بر آنها محقق می‌شود، گفت: همکاری داوطلبانه مدیران و ناظران کانون‌ها نوعی جهاد است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 14 تیر در نشست کارگروه ناظرین کانون‌های مساجد بویراحمد، نظارت و حمایت از کانون‌ها را ضروری عنوان کرد.
وی ادامه و استمرار کانون‌های فرهنگی ـ هنری را نظارت بر کار آنها برشمرد و اضافه کرد: برای ناظران حکم صادر شده تا برای انجام بازرسی و ارزیابی کار کانون‌ها مشکل نداشته و مبلغ  صد و پنجاه هزار تومان برای ایاب و ذهاب به حساب ناظران واریز شده است.
بنا بر این گزارش، همچنین، سید سالار احمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد نیز با بیان اینکه پیشرفت کانون‌های فرهنگی مساجد در ارزیابی و نظارت بر آنها محقق می‌شود، بیان کرد: همکاری داوطلبانه مدیران و ناظران کانون‌ها نوعی جهاد است.
وی با اشاره به اینکه 12 سر حلقه و یک حلقه عشایری در سطح شهرستان بویراحمد فعالیت دارند، از ناظران خواست طی 10 روز آینده گزارش کاری کامل را ارائه دهند.

captcha