توزیع ۱۵۰۰ سبد غذایی بین خانوارهای تحت پوشش در نطنز
کد خبر: 3323616
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
مومی اردستانی:

توزیع ۱۵۰۰ سبد غذایی بین خانوارهای تحت پوشش در نطنز

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نطنز گفت: ۱۵۰۰ سبد غذایی در ماه رمضان بین خانواده‌های تحت پوشش این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از اصفهان، محمدرضا مومی اردستانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این اقلام در راستای اطعام نیازمندان و افراد بی‌بضاعت و به مناسبت ماه رمضان با کمک خیرین در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز توزیع شده است.
وی تصریح کرد: اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان از جمله سنت های حسنه در ماه مبارک رمضان است که مورد توجه  مردم و خیرین قرار می گیرد و یکی از راه‌های ارتباط بیشتر با خداوند متعال است که این مهم با هدف جمع‌آوری کمک برای نیازمندان، اطعام ایتام ومساکین و تلاش برای توانمندسازی این خانواده ها با مشارکت خیرین انجام می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نطنز افزود: این سبد غذایی شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، ماکارونی، سویا، خرما و رب گوجه فرنگی است که در میان 1500 خانوار مدد جو و ایتام توزیع شده است.
وی در پایان سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: هزینه تأمین این مقدار سبد غذایی حدود 150 میلیون تومان بر آورد شده که توسط خیّرین جمع‌آوری شده است.

captcha