اعزام مبلغان دینی به مناطق محروم اردبیل در ماه رمضان
کد خبر: 3312021
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
ستوده خبر داد:

اعزام مبلغان دینی به مناطق محروم اردبیل در ماه رمضان

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از اعزام مبلغان دینی و روحانیان و علما به مناطق محروم این استان برای تبلیغ دینی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل دیروز، 17 خردادماه در نشست با روحانیان مبلغ و اعزامی به مناطق محروم در اردبیل، اظهار کرد: ما در کنار استفاده از ظرفیت روحانیان و علمای حاضر در استان از روحانیان اعزامی از قم نیز در این زمینه استفاده می‌کنیم تا نشر و ترویج معارف اسلامی توسط این خطیبان توانمند در ماه مبارک رمضان انجام شود.
وی با بیان اینکه ماه رمضان بستر و فرصتی مناسب است تا هم روحانیان بتوانند با جدیدترین شیوه‌ها انتقال مبانی و معارف اسلامی را به مخاطبان انجام داده و هم علاقمندان بتوانند از این ظرفیت بهره بگیرند، تصریح کرد: ما در این مهلت چند روزه به آغاز ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی‌ها و برگزاری نشست‌های هماهنگی و همفکری بیشتر سعی کنیم تا مسائل و موضوعاتی که در قالب برنامه‌های مختلف قرآنی، مذهبی و دینی می‌توانیم در مساجد و حسینیه‌ها به‌ویژه در مناطق محروم به مخاطبان ارائه کنیم،‌ به بهترین شکل به سرانجام رسیده و امکان بهره‌گیری از این ظرفیت فراهم آید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ماه مبارک رمضان را بهترین فصل برای تزکیه روح و جسم و تعالی اندیشه‌های ارزشی و متعالی اعلام کرد و گفت: باید همه ما از این بستر به بهترین شکل استفاده کنیم تا زمینه حرکت مقبول و توانمند در حوزه سالم‌سازی فضای تربیتی به بهترین شکل فراهم آید.
ستوده افزود: باید در مسیری حرکت کنیم تا همه ما از فرصت میهمانی الهی به بهترین شکل استفاده کرده و به اندوخته معنوی خود در عرصه ارتقا معرفت، تلاش و جدیت داشته باشیم.

captcha