برخورد غیرمنطقی با جوانان آنان را به سوی مکاتب منحرف سوق می‌دهد
کد خبر: 3310081
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
مسگرجماعت:

برخورد غیرمنطقی با جوانان آنان را به سوی مکاتب منحرف سوق می‌دهد

گروه اجتماعی:معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر گفت :عدم برخورد منطقی و آگاهانه، نسل جوان را به انحراف کشانده و آنها را به سمت مکاتب و اندیشه‌های منحرف سوق می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، کریم مسگرجماعت،معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ابهر ظهرامروز، 11خرداد  در مراسم تجلیل از جوان‌ترین کارشناس مدیریت آموزش و پرورش ابهرکه به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان  برگزار شد،اظهار کرد :خداوند، بسیاری از نعمت‌هایش را در جوانی به انسان ارزانی می‌دارد و جوانان باید قدر این نعمت الهی را بدانند و از آن به درستی استفاده کنند. وی با اشاره به فضائل اخلاقی حضرت علی اکبر(ع) ،اظهار کرد : ایشان فرزند بزرگ امام حسین (ع) بودند و در خانه امام حسین (ع) پرورش یافت و شبیه‌ترین کس به رسول خدا (ص) بود.
مسگر جماعت با اشاره به الگو قرار دادن حضرت علی اکبر(ع) توسط جوانان، اظهارکرد: شجاعت و دلاورى حضرت على اکبر (ع) و رزم‌آورى و بصیرت دینى و سیاسى او، در سفر کربلا بویژه در روز عاشورا تجلى نمود.
این مسول شناخت دردها و دغدغه‌‌های فکری نسل جوان را ضروری دانست و تاکید کرد :دردها همیشه نشانه بیماری نیست، بلکه گاه نشانه بیداری نیز هست و برای درمان، باید این نسل نوخواسته را بشناسیم و مزایا و عیب‌های وی را بدانیم.چاره کردن این مشکلات بدون در نظر گرفتن مزایا و بدون احترام گذاشتن به آنها میسر نیست.
وی با تاکید این نکته که با بی اعتنایی به مشکلات جوانان محال است که بتوانیم با نسل جوان ارتباط چاره‌جویانه، مناسب و منطقی برقرار کنیم، افزود: عدم برخورد منطقی و آگاهانه، نسل جوان را به انحراف کشانده و آنها را به مکاتب و اندیشه‌های منحرف سوق می دهد

captcha