شرکت‌کنندگان آزمون مهدویت، نیمه شعبان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3306078
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

شرکت‌کنندگان آزمون مهدویت، نیمه شعبان تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان بیشترین مشارکت را در آزمون معارف مهدویت داشت، گفت: در روز جشن میلاد نیمه شعبان از تمام کسانی که در آزمون مهدویت شرکت کردند، دعوت و تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 30 اردیبهشت در نشست برنامه‌ریزی جشن‌های نیمه شعبان استان، با بیان اینکه این استان بیشترین مشارکت را در آزمون معارف مهدویت داشت، اظهار کرد: در روز جشن میلاد نیمه شعبان از تمام کسانی که در آزمون مهدویت شرکت کردند، دعوت و تجلیل می شوند.
همچنین، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان در جامعه اسلامی باید جذاب و با نشاط برگزار شود، افزود: هدف جلوه دادن به همه مناسبت‌های اعیاد شعبانیه میلاد سیدالشهدا، اباالفضل ومیلاد امام سجاد(ع) است.
وی با تاکید بر زیباسازی شهر از سوی شهرداری، بیان کرد: این مناسبت‌ها می‌تواند فضای عمومی شهر را ارزشی کند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان تبلیغات باید هیئت‌های مذهبی را در جشن اعیاد دعوت کند، ابراز کرد: امسال پیشنهاد شد حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات سخنران 15 شعبان و 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام باشند که اگر سخنرانی ایشان محقق نشد، خودم سخنران خواهم بود.
آیت‌الله ملک حسینی حضور مداح باسابقه را ضروری دانست و عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌تواند از حضور حسام الدین عماد، وهابی شیعه شده یمنی که در استان قم حضور دارد، برنامه ریزی برای دعوت داشته باشد.

captcha