تسریع در اتمام پروژه‌های حرم رضوی اولویت کاری سال جاری است
کد خبر: 3304758
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
عزیزیان:

تسریع در اتمام پروژه‌های حرم رضوی اولویت کاری سال جاری است

گروه اجتماعی: قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تسریع در انجام عملیات ساختمانی حرم مطهر رضوی از اولویت‌های کاری سازمان عمران و توسعه حریم حرم در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهندس مهدی عزیزیان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) با بیان اینکه مطالعه و برنامه‌ریزی برای توسعه حرم رضوی از سال‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه بوده است، گفت: توسعه اماکن زیارتی با توجه به نیاز زائران و تعریف چشم‌انداز برای توسعه و عمران حرم مطهر رضوی، از اوایل دهه شصت مورد تأکید آیت‌الله عباس واعظ طبسی، تولیت عظمای آستان قدس رضوی بوده است.

وی با اشاره به سرعت بالا و رو به رشد توسعه حرم مطهر رضوی در دهه 80 و اتمام توسعه در سطح، ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از توان علمی و اجرایی کارشناسان زبده و پیمانکاران متعهد و با تلاش شبانه‌روزی شاهد تسریع و اتمام پروژه‌های در دست اقدام حرم مطهر باشیم.

مهندس عزیزیان اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با ارادت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) به ویژه حضرت رضا(ع) و با احساس تعلق خاطر به این بارگاه منور، تغییرات و اتفاقات پیرامون حرم مطهر را با دقت دنبال می‌کنند و بایستی با سرعت بیشتری در جهت اتمام نازک کاری‌ها و آرایه‌های اماکن متبرکه برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: هر مدیر نیازمند افراد توانمندی است که در تیم اجرایی به او کمک کنند و یکدلی، یک صدایی و هماهنگی با یکدیگر در مدیریت، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد توانست به بهترین شکل ممکن در تکمیل و توسعه طرح های در دست اجرا مؤثر باشد.

مهندس عزیزیان در پایان ضمن تشکر از خدمات مهندس حسین اسماعیلی و آرزوی توفیق برای او، مهندس جمشید میرشاهی که دارای سابقه مدیریتی، علمی و اجرایی موفق در توسعه و عمران حرم مطهر رضوی است را به عنوان مدیرعامل جدید سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) معرفی کرد.

captcha