مراسم وداع با شهدای گمنام در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود
کد خبر: 3286437
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

مراسم وداع با شهدای گمنام در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مراسم وداع با دو شهید گمنام که فردا وارد خراسان جنوبی می‌شوند، ساعت 17:00 روز چهارشنبه، 23 اردیبهشت‌ماه در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود.


امید واحدی‌فر، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، با اشاره به تشییع و تدفین 2 شهید گمنام که فردا وارد خراسان جنوبی می‌شوند، گفت: مراسم وداع با این شهدا چهارشنبه، 23 اردیبهشت‌ماه ساعت 17:00 در بقعه امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود.



وی با اشاره به جایگاه شهادت اظهار کرد: شهدا با ایثارگری خود برای دین و کشور افتخار آفریدند.



مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: همچنان که شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا باعث پایداری اسلام شدند، شهدای سرزمین ما نیز باعث پایداری دین اسلام شدند و این یک افتخار بزرگ است.



واحدی‌فر با اشاربه به اینکه به‌واسطه خون شهداست که امروز می‌توانیم با اقتدار در این مرز و بوم زندگی کنیم و پنجه در پنجه ابر قدرت‌های دنیا بیاندازیم، عنوان کرد: شهدا چون با خدا معامله کردند رنگ و بوی الهی گرفتند و با جاودانگی همراه شدند.



وی با بیان اینکه بر اساس وظیفه و تجدید یاد و خاطره شهدا خدمت خانواده معظم‌شان می‌رسیم، یادآور شد: صبر و پایداری شهدا برای ما یک درس است.

captcha