ارتش جمهوری اسلامی در آوردگاه‌های نبرد موفق و سربلند بوده است
کد خبر: 3166017
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
شرفی:

ارتش جمهوری اسلامی در آوردگاه‌های نبرد موفق و سربلند بوده است

گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با بیان اینکه ارتش به نیروهای انسانی خود متکی است، گفت:‌ ارتش با کمک خداوند و رهمنودهای مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های نیروی انسانی مؤمن خود در آوردگاه‌های نبرد تاکنون موفق و سربلند بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، امیر کیومرث شرفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان امروز، 29 فروردین ماه در مراسم رژه و گرامیداشت روز ارتش در سنندج، اظهار کرد:‌ 29 فروردین، گرامیدشت حماسه آفرینی‌های 49 هزار و 750 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران است که 45 هزار از این شهدا متعلق به نیروی زمینی ارتش بودند.
وی افزود: از این تعداد سه هزار و 144 شهید سهم قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان هستند که یک هزار و 500 شهید آن از برادران اهل سنت هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در ادامه عنوان کرد: امروز ارتش پس از 10 سال جنگ با ضدانقلاب و 30 سال دفاع در مرزهای جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل قرار دارد و از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ارتش اساس استقلال کشور است، تصریح کرد: امروز ارتش در آرمانی‌ترین روزهای خود به سر می‌برد و در صورت هرگونه تهدیدی ضربه ایران کوبنده‌تر خواهد بود.
امیر شرفی ادامه داد: نیروهای ما قصد تعدی به هیچ کشوری را ندارند اما اگر متجاوزی قصد دست درازی به کشور ما را داشته باشد دست او را در آستین ساقط می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ارتش به نیروهای انسانی خود متکی است، تصریح کرد:‌ ارتش با کمک خداوند و رهمنودهای مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های نیروی انسانی مؤمن خود در آوردگاه‌های نبرد تاکنون موفق و سربلند بوده است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش در جدار مرزی با تروریست‌ها و کسانی که قصد تجاوز به کشور ما را داشته باشند به صورت جدی برخورد می‌کند، تأکید کرد: برخورد با داعش در عمق 40 کیلومتری خاک عراق یکی از همین اقدامات بود که با همت نیروهای نظامی توانستیم تروریست‌ها و گروه تکفیری داعش را به عقب‌نشینی و شکست وادار کنیم.
وی با اشاره به اینکه متناسب با نوع تهدیدات دشمن ظرفیت خود را ارتقا می‌دهیم و تاکتیک‌های ما روز به روز در حال تغییر است و بیان کرد: ایران امروز با هدایت ولایت یکی از کشورهای ابر قدرت جهان است و کشورهای جهان نیز به قدرت پی برده و اذعان می‌کنند.
امیر شرفی وی خاطرنشان کرد: امروز در مرحله‌ی توازن دفاعی و نظامی هستیم و از مرحله بازدارندگی عبور کرده‌ و توان مقابله با هرگونه تهدیدی را داریم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در پایان یادآور شد: امروز در آسمان، زمین و دریا در اوج آمادگی قرارداریم و در پدافند هوایی، پاکسازی زمین‌های آلوده به مین و جلوگیری از ورود گروه‌های تروریستی اقدامات شایان توجهی را انجام داده‌ایم.

captcha