ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه بزرگ اسلامی است
کد خبر: 3135473
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
حجت‌الاسلام عبداللهی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه بزرگ اسلامی است

گروه سیاسی: رئیس عقیدتی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه بزرگ اسلامی است و کارکنان آن در فعالیت های قرآنی و دینی حضور پررنگی دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان،      حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی، امروز 24 فروردین ماه به مناسبت هفته ارتش در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان، اظهار کرد: ارتش جهموری اسلامی ایران 49 هزار و 750 هزار شهید را تقدیم نظام کرده است که از این تعداد سه هزار و 144 شهید سهم لشکر 28 پیاده کردستان هستند.
وی در ادامه به فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و افزود: امروز نیروی دریایی ارتش نیز در آب‌های بین‌المللی از شرافت و منافع نظام ما دفاع کرده و از میلیاردها دلار منافع کشور نگهبانی می کند.
حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: امروزه کشورهایی که در آبراه بین‌المللی، کشتی‌های تجاری و نفتکش دارند از کشور ما قدردانی می‌کنند زیرا امنیت آب‌های تجاری را فراهم کرده‌ایم.
وی همچنین به موفقیت‌های نیروی هوایی ارتش اشاره و عنوان کرد:‌ پدافند هوایی ما در جریان مقابله با پهبادهای آمریکایی تاکنون بسیار موفق عمل کرده و اجازه کوچکترین تجاوزی را نداده است.
رئیس عقیدتی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با تاکید بر اینکه حفظ عزت و منافع نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف ارتش است، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه بزرگ اسلامی است و کارکنان آن در فعالیت های قرآنی و دینی حضور پررنگی دارند.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی اسلامی را پیش رو داریم کارکنان مانند همیشه حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت.
حجت‌الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد:‌ ما سرباز پا در رکاب مقام معظم هبری هستیم و پرسنل و کارکنان ارتش علی رغم حضور در عرصه های سیاسی تابع هیچ حزب و گروهی نیستند.

captcha