اعزام دانشجویان جهادگر فارس به مناطق محروم در نوروز ۹۴
کد خبر: 3007588
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

اعزام دانشجویان جهادگر فارس به مناطق محروم در نوروز ۹۴

گروه اجتماعی: مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اعزام دانشجویان جهادگر این استان به مناطق محروم در ایام نوروز۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سعید یوسفی، مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز، 27 اسفند در جمع خبرنگاران از اعزام دانشجویان جهادگر این استان به مناطق محروم در ایام نوروز94 خبر داد و گفت: این اعزام‌ها از امروز آغاز شده است.
وی با بیان اینکه 400 دانشجوی بسیجی از استان فارس ایام نوروز94 را در اردوی جهادی مناطق محروم حضور دارند، افزود:  7 روستای محروم استان فارس در شهرستان‌های لارستان، داراب، جهرم، ارسنجان و بخش کوهمره شهرستان شیراز در ایام نوروز94 میزبان دانشجویان بسیجی جهادگر دانشگاه‌های این استان هستند.
یوسفی اظهار کرد: این اردوها در عرصه‌های عمرانی شامل ساخت خانه عالم روستا، مسجد با رویکردهای خدمات عام المنفعه، خدمات فرهنگی، مشاوره‌ای، آموزشی، بهداشتی و درمانی برگزار می‌شوند.
مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: دانشجویان از روزهای پایانی سال در روستاها حضور داشته تا تعطیلات نوروزی را در کنار مردم این روستا سپری کنند.
یوسفی با بیان اینکه در سال 93 نیز بیش از 3 هزار دانشجو در مقاطع مختلف سال اردوهای 10 تا 12 روزه جهادی را در روستاهای درون و خارج از استان برگزار کرده‌اند، ادامه داد: بسیج دانشجویی استان فارس اعزام 3 هزار نفراردوی دیگر در سال 94 در برنامه‌های خود دارد.
وی در ادامه یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی، را سازندگی برشمرد و تصریح کرد: با این اردوها دانشجویان تجربیاتی کسب می‌کنند که شاید حتی با سال‌ها تلاش در دانشگاه نتوانند به این تجربیات برسند.
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم محروم و نیازمند از مهم‌ترین وظایف انسانی است، گفت: مثل سال‌های گذشته امسال نیز اردوهای جهادی با حضور و استقبال زیادی مواجه شده است.

captcha