خدمت‌رسانی به مردم اساسی‌ترین عامل آرامش روحی است
کد خبر: 2959885
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

خدمت‌رسانی به مردم اساسی‌ترین عامل آرامش روحی است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت سنندج گفت: خدمت‌رسانی به مردم اساسی‌ترین عامل آرامش روحی انسان است و باید هر کسی در خدمت‌رسانی به مردم تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا حق هیچکس ضایع نشود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 19 اسفندماه در شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: از دیدگاه قرآن، آرامش روح و روان انسان از چند طریق به‌دست می‌آید که ذکر خدا یکی از این راه‌‌هاست و بارها در قرآن نیز تکرار شده است.
وی افزود: ذکر و یاد خدا در شب و روز و اطاعت از او در اجرای واجبات حکمی است که از سوی خدا بر ما واجب شده است.
امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: بزرگترین سرمایه معنوی انسان، انجام واجبات و مورد توجه قرار دادن آداب و سنن ائمه اطهار(ع) است. 
وی تصریح کرد: دعا و راز و نیاز بی‌حد، کلید بهشت و رمز موفقیت هر انسانی بوده و دومین راهی است که خدا آن را طریقی برای رسیدن انسان به آرامش دانسته است.
ماموستا حسینی خدمت به مردم را سومین ویژگی یاد شده برای آرامش روح و روان انسان دانست و ادامه داد: ارائه خدمت به مردم در دنیا باعث آرامش روحی و روشنایی قبر انسان شده و سربلندی و عزت را در محضر خدا به‌دنبال دارد.
وی ذکر کرد: خدمت‌رسانی به مردم اساسی‌ترین عامل ارامش روحی انسان است و باید هر کسی در خدمت‌رسانی به مردم تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا حق هیچکس ضایع نشود.
امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: سه قشر در قیامت سربلندترین مردم هستند که اولین قشر را کسانی دانست که اذان می گویند و مردم را به سوی توحید و یکتاپرستی دعوت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: قشر دیگر دانشمندان و عالمانی که با قلم خود به مردم خدمت می‌کنند و از این طریق می‌توانند مشکل کسی را مرتفع کنند.
ماموستا حسینی در پایان یادآور شد: مسئولانی هم که روزانه به اداره رفته و تصمیم می‌گیرند هر روز بیشتر از گذشته کار کرده و شایسته‌تر خدمت‌رسانی کنند و بیشتر سعی و تلاش کنند، قشر دیگیر هستند که جزو سربلندترین اقشار هستند.

captcha