۲۴۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم فارس اعزام شدند
کد خبر: 2946921
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
طی ۳ ماه اخیر؛

۲۴۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم فارس اعزام شدند

گروه اجتماعی: مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: در زمستان سال جاری ۲۴۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم استان فارس اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سعید یوسفی، مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز، 17 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام ۲۴۰ دانشجوی استان فارس در سه ماه آخر سال به مناطق محروم این استان گفت: روستاهای مهر، فسا، لارستان، سروستان، جهرم، استهبان از جمله روستاهای محروم استان فارس هستند.

وی با بیان اینکه خدمات عام‌المنفعه در اولویت کار اردوهای جهادی است، گفت: فعالیت‌های انجام شده توسط این دانشجویان به مناطق محروم در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و دیگر خدمات بهداشتی بوده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: در بحث آموزش فعالیت‌های انجام شده در بحث فرهنگ‌سازی، فرهنگ مصرف اقتصاد مقاومتی، آموزش بهره‌وری از آب، آموزش و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان بوده است.
یوسفی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث فرهنگی بیان کرد: مسائل اعتقادی و آسیب‌های ماهواره مهمترین و جدی‌ترین بحث در روستا است.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال ۲۱۰۰ نفر، به مناطق محروم استان فارس اعزام شدند، تصریح کرد: همچنین، در بهار امسال، ۴۰۹ نفر از دانشجویان، پائیز ۲۵۷ نفر و زمستان ۲۴۰ نفر به مناطق محروم استان فارس اعزام شده‌اند.

captcha