معرفی ارزش‌های دفاع مقدس نباید محدود به مرزهای داخلی کشور شود
کد خبر: 2945816
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی:

معرفی ارزش‌های دفاع مقدس نباید محدود به مرزهای داخلی کشور شود

گروه اجتماعی: معرفی ارزش های دفاع مقدس نباید محدود به مرزهای داخلی کشور شود بلکه باید با استفاده از رسانه‌ها در فضای مجازی برای رساندن پیام شهدا بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز، 17 اسفندماه در جلسه برنامه‌ریزی سالروز گرامیداشت شهدا در استان گفت: برای تحقق این وظیفه ملی و اسلامی همچنین می‌توانیم از رویکرد جدید فرهنگی یا همان فضای مجازی کمک بگیریم.

وی تأکید کرد: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و دلجویی از خانواده معظم شاهد و ایثارگران اولویت نخست برنامه‌های بنیاد شهید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نباید از برنامه‌های تکلیفی خود در بنیاد غافل شویم، بیان کرد: بررسی و رفع مشکلات خانواده معظم شاهد و ایثارگر و به طبع آن معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در مراکز آموزشی باید با جدیت بیشتر و بیش از پیش دنبال شود.

معصومی به برنامه‌های متفاوتی در هفته گرامیداشت شهدا اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره منابع طبیعی استان، بوستان شهید صادقی افتتاح و به عدد شهدای استان در این بوستان نهال غرس می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از طرح‌های خوب بنیاد شهید که با جدیت در استان دنبال می‌شود، طرح سپاس است، عنوان کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر دلجویی مداوم از خانواده معظم شاهد و ایثارگر تحت عنوان طرح سپاس، کمترین کاری است که می‌توان برای این بزرگواران انجام داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در دانش‌آموزان بیش از هر گروه سنی دیگر مورد توجه قرار گیرد، لذا پیشنهاد می‌شود یادواره شهدا در مدارس استان با نام شهید یا شهیدان همان واحد آموزشی برپا شود.

captcha