تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیان خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: 2763283
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
در پی محکومیت اهانت به پیامبر(ص)؛

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیان خراسان شمالی برگزار شد

گروه سیاسی: اساتید، علما، روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه استان خراسان شمالی در محکومیت هتک حرمت ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیان استان خراسان شمالی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص)، با حضور ده‌ها نفر ازحوزویان این استان در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد برگزار شد.
طلاب و روحانیان شرکت کننده در این تجمع اعتراضی با فریاد زدن شعارهای «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فرانسه»، « مرگ بر انگلیس» و. .. خشم و انزجار خود از اقدامات موهن غرب علیه مقدسات اسلامی را اعلام کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در این مراسم، اظهار کرد: اقدامات توهین‌آمیز غرب علیه پیامبر گرامی اسلام(ص)، از حرمت رسول رحمت و مهربانی کم نمی‌کند.
وی اضافه کرد: حضرت محمد(ص) به اندازه‌ای عظیم و با عزت است که اگر همه عالم نیز علیه او بسیج شوند ذره‌ای از قدرت و عظمت او کم نخواهد شد.
رئیس شورای استانی حوزه‌های علمیه استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه غربی‌ها با انجام این اقدامات موهن در واقع آب در هاون می‌کوبند، گفت: این اقدامات فایده‌ای ندارد اما دشمنان اسلام با انجام همین اقدامات زشت شادمان هستند که توانسته اند به پیامبر ما توهین کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: اما این دشمنان بدانند که اقدامات موهن آنها بی پاسخ نمانده و مکافات عمل به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: اسلام ستیزان باید آگاه باشند که هر گونه توهین به مقدسات اسلامی به آنها خسارت خواهد زد و این موج عظیم امت اسلام نیز به زودی ریشه همه ابرقدرت ها و مستکبران را از زمین بر می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه گفت: پیام تجمع علما و روحانیان و سایراقشار جوامع اسلامی به دشمنان این است که محبت پیامبر گرامی اسلام(ص) درقلوب تمامی مسلمانان موج می‌زند و اگر دشمنان امروز به ساحت رسول اسلام(ص) اهانت می‌کنند بدانند که با این دست و پا زدن‌ها به جایی نخواهند رسید.
وی اضافه کرد: دشمنان با حرمت شکنی مقدسات دینی و اسلام هراسی نمی‌توانند اسلام را از بین برده و یا مانع از گسترش آن شوند و هر چه قدر هتاکی‌های آنها ادامه داشته باشد به همان نسبت موج اسلام خواهی گسترده‌تر و عظیم‌تر می‌شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: ملت های مسلمان با برگزاری تجمع های اعتراضی مختلف در برابر توهین نشریه فرانسوی علیه پیامبراکرم(ص)، به دشمنان اسلام نشان دادند که در مقابل ابولهب های زمان ایستاده اند.

captcha