حوزه علمیه خراسان زمینه همکاری‌های بسیاری با خبرگزاری ایکنا دارد
کد خبر: 2674400
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

حوزه علمیه خراسان زمینه همکاری‌های بسیاری با خبرگزاری ایکنا دارد

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: در این حوزه بستر همکاری‌های بسیاری در زمینه‌های قرآنی مانند تفسیر قرآن، فرهنگ قرآن، آموزش و پژوهش قرآنی و یا پایان نامه های قرآنی و … با خبرگزاری‌های دینی و قرآنی از جمله خبرگزاری یکنا وجود دارد.

حجت‌الاسلام علی روشندل، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: حوزه علمیه خراسان به عنوان دومین حوزه جهان تشیع شناخته شده و حائز ویژگی‌های خاصی است.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: در این حوزه بستر همکاری‌های بسیاری در زمینه‌های قرآنی مانند تفسیر قرآن، فرهنگ قرآن، آموزش و پژوهش قرآنی و یا پایان نامه های قرآنی و … با خبرگزاری‌های دینی و قرآنی از جمله خبرگزاری یکنا وجود دارد.

وی در ادامه با ابراز خشنودی از همکاری درازمدت مرکز حوزه علمیه خراسان رضوی با خبرگزاری قرآنی ایکنا شعبه خراسان رضوی گفت: خبرگزاری قرآنی ایکنا سابقه درخشانی  در میان سایر خبرگزاری‌ها در اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی داشته و نیز همکاری نزدیکی در خصوص پوشش برنامه‌ها و اخبار حوزه علمیه خراسان داشته است.

حجت‌الاسلام روشندل در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری همایش رحمـة للعالمین با حضور روحانیون وعلمای اهل سنت و شیعه استان‌های خراسان خبر داد و گفت: این همایش از صبح امروز، 16 دی‌ماه در محل اردوگاه مازندران مشهد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این همایش همه‌ساله همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود، افزود: در همایش امروز نیز حجت‌الاسلام علی اکبرفرجام، مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان،علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و نیز گلدی آخوند کریمی، مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت دارند.

captcha