اجتماع بزرگ عزاداران پیامبر(ص) در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 2623462
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
به مناسبت ۲۸ صفر؛

اجتماع بزرگ عزاداران پیامبر(ص) در ایلام برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد ایلام از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران پیامبر اعظم(ص) به مناسبت ۲۸ صفر در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، اظهار کرد: به مناسبت 28 صفر، سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مردم ایلام در میدان 22 بهمن این شهر برای اجرای مراسم عزاداری تجمع می‌کنند.
وی با بیان اینکه این مراسم معنوی یکشنبه، 30 آذر ساعت 9 صبح برگزار می‌شود، گفت: این مراسم به‌ منظور تکریم و اشاعه شعائر دینی و فرهنگی در بین اقشار مختلف مردم و همچنین گرامیداشت رحلت پیامبر مهر و عطوفت، حضرت محمد(ص) است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد ایلام با بیان اینکه این اجتماع بزرگ با حضور اعضای کانون‌های مساجد، هیئات مذهبی و جوانان و نوجوانان و عموم مردم شهر ایلام برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با همکاری دستگاه‌ها و نهادی فرهنگی و اجرایی استان ازجمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز ایلام، شهرداری، شورای اسلامی شهر، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، شورای هیئات مذهبی، پلیس راهنمایی و رانندگی برای اولین بار اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام چراغی‌پور با بیان اینکه این مراسم به‌ طور مستقیم از شبکه استانی سیمای ایلام پخش می‌شود، گفت: از عموم مردم شهید پرور و ولایی استان ایلام به ‌ویژه جوانان و نوجوانان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت می‌شود.

captcha