ارزیابی پیش‌آزمون قرائت شرکت‌کنندگان مسابقه تلاوت در خوزستان
کد خبر: 2618847
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶

ارزیابی پیش‌آزمون قرائت شرکت‌کنندگان مسابقه تلاوت در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه از شرکت‌کنندگان در مسابقات تلاوت پیش‌آزمون گرفته می‌شود، گفت: این امر به‌منظور ارتقا سطح کیفی شرکت‌کنندگان صورت خواهد گرفت.

قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به همزمانی آزمون تسنیم و تلاوت، سؤالات در حال تنظیم و تهیه هستند.

وی بیان کرد: مقرر شده است از قاریان شرکت‌کننده در مسابقه تلاوت پیش‌آزمون گرفته شود تا سطح کیفی قرائت آنها در زمینه تجوید و صوت و لحن مشخص شود. سعی برآن است پیش‌آزمون مسابقات تلاوت در هفته جاری برگزار شود.

مقدمی افزود: طبیعی است پس از این پیش‌آزمون تعدادی حذف می‌شوند و به آزمون اصلی راه نیابند. سعی شده از ظرفیت شهرستان‌ها برای ارزیابی قاریان و داوری قرائت آنها استفاده شود.

یادآور می‌شود، دومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ 15 جزء و حفظ کل قرآن کریم در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد. مرحله استانی این مسابقات در خوزستان 4 و 5 دی در اهواز برگزار می‌شود.

captcha