مراسم قرائت زیارت پیامبر(ص) در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 2618468
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
۲۸ صفر؛

مراسم قرائت زیارت پیامبر(ص) در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: زیارت پیامبر(ص) از راه دور روز ۲۸ صفر رأس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مصلی الغدیر خرم‌آباد با محوریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با  برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه آخر صفر در استان لرستان گفت: از جمله برنامه‌هایی که به‌مناسبت دهه آخر صفر در استان در حال برگزاری است می‌توان از مراسم عزداری در محل بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد اشاره کرد که این برنامه به مدت ۱۰ شب و با سخنرانی حجت‌الاسلام میرتبار برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینه بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان همچنین از برگزاری مراسم عزاداری ۲۸ صفر در محل حسینیه ثارالله خرم‌آباد خبر داد و تصریح کرد: این برنامه نیز به‌همت هیئت رزمندگان اسلام و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی برای اولین‌بار در این محل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی امین یادآور شد: همچنین مراسم عزاداری ۲۸ صفر در محل حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد از سوی انجمن اسلامی اصناف و بازاریان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مراسم زیارت پیامبر(ص) از راه دور نیز روز ۲۸ صفر راس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مصلی الغدیر خرم‌آباد با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین با همکاری تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در روز ۳۰ صفر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه نیز به‌همت انجمن اسلامی اصناف و بازاریان و همچنین شورای هیئات مذهبی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی(ع) یکی از دیگر برنامه‌های این اداره کل بود که در روز اربعین امام حسین(ع) با همکاری انجمن اصناف و بازاریان خرم آباد و همچنین شورای هیئات مذهبی لرستان در مقابل حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.

captcha