توهين به پيامبر اسلام(ص) جنايت بزرگ سياست‌مداران غربی است
کد خبر: 2416668
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴

توهين به پيامبر اسلام(ص) جنايت بزرگ سياست‌مداران غربی است

گروه سياسی: جنايت بزرگ و غير قابل بخشش كارگردان آمريكايی، صهيونيستی در توهين به سرور كائنات محمد مصطفی (ص) و به دنبال آن چاپ و انتشار تصاويری موهن در هفته نامه فرانسوی حلقه ديگری از زنجيره جنايات بزرگ مدعيان تمدن دروغين غرب و سياستمداران غربی و آمريكايی جنايتكار است.

مولوی عثمان قلندرزهی، امام جمعه مسجد الخليل اهل سنت خاش در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: جنايت بزرگ و غير قابل بخشش كارگردان آمريكايی، صهيونيستی در توهين به سرور كائنات محمد مصطفی(ص) و به دنبال آن چاپ و انتشار تصاويری موهن در هفته نامه فرانسوی حلقه ديگری از زنجيره جنايات بزرگ مدعيان تمدن دروغين غرب و سياستمداران غربی و آمريكايی جنايتكار است.
امام جمعه مسجد الخليل اهل سنت خاش با محكوم كردن اين حركات زشت و شنيع غربی‌ها بيان كرد: هدف از انجام اين جنايات حمله به مقدسات امت اسلام به ويژه شخصيت والا مقام عظيم‌الشان رسول مكرم اسلام(ص) سمبل هويت مسلمانان و قرآن كريم و ضربه زدن به امت و پايه های هويت بخش و زيربنای موجوديت و عوامل وحدت و اتحاد آن است.
وی تاكيدكرد: تلاش برای اهانت به رسول اكرم(ص) از زمان بعثت آن حضرت(ص) وجود داشته است و مسلمانان از آن زمان تاكنون شاهد هجمه‌های دشمنان اسلام و قرآن و امت اسلام به مقدسات دينی مسلمانان بوده اند اما اين جنايات زشت هرگز به ارزش‌های ما مسلمانان و چهره پاك آن حضرت(ص) خدشه‌ای وارد نمی‌كند.
امام جمعه مسجد الخليل اهل سنت گفت: دين اسلام همه انبيای الهی احترام می شمارد و به همه مسلمانان توصيه می كند كه به انبيای الهی ايمان داشته باشند و به آنها احترام بگذارند.
وی بيان كرد: پيامبر اسلام اين خط قرمز همه مسلمانان جهان است و مسلمانان نيز نسبت به اهانت به آن حضرت (ص) هرگز ساكت نمی نشنند و همين خيز مسلمانان در برابرتوهين به مقدسات اثبات بيداری اسلامی است.
مولوی عثمان قلندرزهی تأكيد كرد: نور پيامبر سبب هدايت و كمال رسيدن انسانها به هدايت است و هدايت الهی خاموش شدنی نيست.
captcha