۱۴ آذر؛ زمان برگزاری آزمون نورالهدی ۷/ ثبت‌نام ۳۰۰ خوزستانی
کد خبر: 1474938
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

۱۴ آذر؛ زمان برگزاری آزمون نورالهدی ۷/ ثبت‌نام ۳۰۰ خوزستانی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون تفسیر قرآن کریم(نورالهدی ۷) به ۱۴ آذر، تعداد شرکت‌کنندگان را ۳۰۰ نفر اعلام کرد.

قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون هفتمین دوره مسابقات بزرگ تفسیر قرآن کریم(نورالهدی) اظهار کرد: جمعه 14 آذر آزمون کتبی به صورت همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که این آزمون 30 آبان برگزار شود.

وی با بیان اینکه شش حوزه امتحانی اهواز، شوشتر، بهبهان، دزفول، آبادان و امیدیه برگزار کننده این آزمون هستند، افزود: 300 نفر تاکنون به منظور شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند که نسبت به سال گذشته با افزایش شرکت‌کننده مواجه هستیم.

مقدمی به اشاره به برگزاری این آزمون در ساعت 8 عنوان کرد: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام و تغییر زمان برگزاری آزمون تفسیر نورالهدی انتظار می‌رود تعداد شرکت‌کنندگان افزایش یابد.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام این مسابقه از طریق «سامانه مسابقه نورالهدی 7 » به نشانی http://tarh.quranyan.ir/startglobalreg.aspx تا تاریخ 10 آذر در در دو رشته، بخش یک جزء ( جزء 21) و سه جزء (اجزاء 21 و 22 و 23) امکان‌پذیر است.

منبع آزمون «تفسیر نمونه، تالیف آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی» و به صورت «چهار گزینه‌ای» برگزار می‌شود.

captcha