طرح «فلاح» فقدان روحانی را در مناطق محروم مرتفع می‌کند
کد خبر: 1472297
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
قیومی‌پور:

طرح «فلاح» فقدان روحانی را در مناطق محروم مرتفع می‌کند

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فراشبند با اشاره به اجرای طرح «فلاح» در این شهرستان گفت: این طرح فقدان روحانی در مناطق مختلف را مرتفع می‌کند.

فضل‌الله قیومی‌پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فراشبند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از ادامه اجرای طرح «فلاح» همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح «فلاح» در واقع برگزاری مراسم‌ روضه‌خوانی در منازل مددجویان با حمایت کمیته امداد است، افزود: این طرح فقدان روحانی در مناطق مختلف را مرتفع می‌کند چراکه این طرح باعث می‌شود ساکنین منطقه به منزل مددجو مراجعه کرده و در مراسم روضه‌خوانی حضور پیدا کنند.

قیومی‌پور با یادآوری اینکه هزینه پذیرایی آن توسط کمیته امداد به مددجوی اجرا کننده این طرح پرداخت می‌شود، گفت: طی همکاری با حوزه علمیه این شهرستان بانوان مبلّغ در اجرای این طرح کمیته امداد را یاری می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فراشبند از بهره‌مندی یک هزار و 51 نفر از این طرح خبر داد و تلاش در این زمینه را مناسب ارزیابی کرد.
وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: همچنین، دوره‌های آموزشی آموزش خانواده  در این شهرستان به‌شکل مطلوب برگزار شده و هنوز در حال برگزاری است.

قیومی‌پور گفت: در نیمه نخست سال جاری تاکنون به طور کلی به یک هزار و 478 نفر در سرفصل‌های رفتار معنوی، بهداشت تغذیه، مهارت فرزندپروری، مهارتهای زندگی، احکام و مدیریت اقتصاد خانواده با تدریس مربیانی از سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، دارالقرآن، آموزش و پرورش آموزش داده شده است.

captcha