خروجی سوگواری‌های حسینی در نماز ظهر عاشورا تجلی یابد
کد خبر: 1466851
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
حجت‌الاسلام محبی:

خروجی سوگواری‌های حسینی در نماز ظهر عاشورا تجلی یابد

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ اقامه نماز ظهر عاشورا گفت: خروجی سوگواری‌های امام حسین(ع) باید در نماز ظهر عاشورا تجلی یابد.



به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام حسن محبی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا امروز، 11 آبان در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ اقامه نماز ظهر عاشورا گفت: خروجی هئیات مذهبی در ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) باید در نماز ظهر عاشورا تجلی یابد و نماز ظهر عاشورا باید با شعور حسینی و با حداکثر جمعیت عزاداران در شهرستان فسا برگزار شود.
وی با اشاره به تقارن 13 آبان با عاشورا در سال جاری افزود: تقارن 13 آبان و روز عاشورا تأکیدی بر این مطلب است که انقلاب اسلامی ایران درس آموخته مکتب حسینی است .
حجت‌الاسلام محبی با اشاره به بقاع متبرکه برگزارکننده مراسم عاشورای حسینی در شهرستان فسا ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با هیئت امنای این بقاع متبرکه، 20 امامزاده این شهرستان پس از مراسم عزاداری میزبان مراسم نماز ظهر عاشورا هستند.
رئیس اداره اوقاف فسا خاطرنشان کرد: نماز ظهر عاشورا باید با شعور حسینی و با حداکثر جمعیت عزاداران در ظهر عاشورا برگزار شود که به همین منظور امامزادگان اسماعیل(ع)، حسن(ع)، یحیی(ع)، شهیدان(ع)، ابراهیم (ع) ششده و دیگر امامزادگان این شهرستان تمامی تمهیدات لازم جهت برپایی هر چه با شکوهتر مراسم عزاداری و همچنین نماز عاشورای حسینی را به عمل آورده است.

captcha