خدمتگزاری تک‌تک طلاب در میدان علم به اسلام، واجب شرعی است
کد خبر: 1459727
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان:

خدمتگزاری تک‌تک طلاب در میدان علم به اسلام، واجب شرعی است

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام‌پور، با بیان اینکه امروزه جامعه ما از نظر روحانیون به کفایت نرسیده، گفت: وجود تک‌تک طلبه‌ها در میدان علم برای خدمتگزاری به اسلام یک واجب شرعی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان در آئین تلبس طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ه) اهواز که شامگاه گذشته 20 مهر در حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک عید غدیر گفت: امیدواریم با توجه به عنایات حضرت علی(ع) روز قیامت با دست ایشان از نهر کوثر سیراب شویم.

وی با بیان اینکه امشب 43 طلبه به دست آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عمامه بر سر خواهند گذاشت، گفت: در اهواز 90 نفر و در کل استان 160 نفر عمامه رسول خدا(ص) را بر سر خواهند گذاشت.

مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان با بیان اینکه شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش آید که در خوزستان هر ساله تعداد نسبتاً خوبی به کسوت روحانیت درمی‌آیند و در اهواز و خوزستان روحانیت به کفایت رسیده است، گفت: هر چقدر که جوانان ما روحانی شوند، برابر دسیسه‌های شیطان و استکبار جهانی افزون می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان روزانه توطئه‌های خود را علیه اسلام بیشتر می‌کنند، گفت: هر چه مسلمانان عرصه را بر آنها تنگ‌تر کنند آنها دچار سردرگمی و گمراهی بیشتری خواهند شد. امروزه جامعه ما از نظر روحانیون به کفایت نرسیده است. وجود تک‌تک طلبه‌ها در میدان علم برای خدمتگزاری به اسلام یک واجب شرعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم شاهد حضور جوانان بیشتری در حوزه علمیه باشیم، گفت: با ایمانی راسخ و اعتقادی استوار با آرمان‌های مقدس ایران اسلامی عرصه را بر دشمن تنگ‌تر خواهند کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان با بیان اینکه طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند، گفت: امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به ظهور امام زمان(عج) نزدیک هستیم. امیدواریم که سربازان محکم و استوار برای امت اسلامی تلاش‌های محکمی داشته باشند.

captcha