امروز نیروی انتظامی مقتدرتر از گذشته از مرزهای اعتقادی حفاظت می‌کند
کد خبر: 1457298
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
استاندار مرکزی:

امروز نیروی انتظامی مقتدرتر از گذشته از مرزهای اعتقادی حفاظت می‌کند

گروه اجتماعی: امنیت و اقتدار حاکم در کشور امروز مرهون پاسداری و بیداری نیروی انتظامی است و این نیرو امروز مقتدرتر از گذشته با آمادگی کامل از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی حفاظت می‌کند که این جای بسی شکرگزاری دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدحسین مقیمی، استاندار مرکزی صبح امروز، 14 مهرماه در صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی استان که به‌مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: در تمامی نظام‌ها و حکومت‌ها به‌ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برقراری نظم و امنیت جزو اصلی‌ترین وظایف مسئولان آن نظام است.

وی بیان کرد: ایجاد و ارتقای نظم و امنیت عمومی در همه نقاط شهری، روستایی و عشایری مهمترین وظیفه دولت و مسئولان نظام است برای اینکه مردم بتوانند به راحتی زندگی کرده و در آسایش و آرامش کامل باشند.

مقیمی اظهار کرد: دولت و مسئولان نظام موظف هستند تا نظم و امنیت را در همه ابعاد در جامعه برقرار کنند و نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین قوا در برقراری نظم و امنیت داخلی به شمار می‌رود.

استاندار مرکزی پاسداری و حراست از کیان مقدس نظام و مرزهای کشور را مهمترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی دانست و افزود: امنیت و اقتدار حاکم در کشور امروز مرهون پاسداری و بیداری نیروی انتظامی است و این نیرو امروز مقتدرتر از گذشته با آمادگی کامل از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی حفاظت می‌کند که این جای بسی شکرگزاری دارد.

وی تصریح کرد: نظم و امنیت مثال زدنی که امروز در جای جای ایران برقرار است مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی و کارکنان این مجموعه است.

مقیمی گفت: نیروی انتظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه استان‌های کشور و از جمله استان مرکزی با علاقه‌مندی، وظیفه‌شناسی و حضور ارزشمند خود توانسته نظم و امنیت را آنگونه که رهبر معظم انقلاب، قانون و مردم خواستارند ایجاد کند و به اهداف مورد نظر خود نزدیک و در بسیاری از موارد به آن‌ها دست یابد.

استانداری مرکزی با اشاره به شعار هفته ناجا، پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار را نقشه راه نیروی انتظامی در سال جاری عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی و مسئولان این عرصه باید در راستای به ثمر نشاندن تلاش جهادی نگاه ویژه‌ای به اصل آمادگی نیروها داشته و آموزش را در تمامی سطوح از فرماندهی تا رده‌های پایین مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: آموزش‌هایی که یگان‌های انتظامی و نظامی در طول سال فرا می‌گیرند اقتدار آن‌ها را در همه ایام به همراه دارد لذا باید تلاش کرد تا این آمادگی و آموزش‌ها به‌صورت کامل صورت گیرد تا بتوانیم با اقتدار تلاش جهادی خود را در این نیرو به‌ثمر برسانیم.

مقیمی ادامه داد: امروز دشمنان نظام که مخالف شدید برقراری نظم و امنیت در کشور ما هستند از هر نوع ترفند و تکنولوژی جدیدی برای ایجاد خلل در این نظم و امنیت استفاده می‌کنند لذا تجهیز یگان‌های نظامی و انتظامی به پیشرفته‌ترین تجربیات روز امری لازم و ضروری است تا بتوانند در انجام مأموریت‌های خود با موفقیت امور را سامان دهند.   

وی حفظ و حراست از تجهیزات، سالم نگه‌داشتن آن‌ها و استفاده بهینه از تجهیزات را از جمله امور مهم قابل توجه عنوان کرد و گفت: توجه به نظم ظاهری کارکنان مبین شخصیت نیروی انتظامی در کشور است که خوشبختانه این نیرو تاکنون توجه ویژه‌ای به این مهم داشته است.

استاندار مرکزی در پایان، ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا نیز، اظهار کرد: نظم و امنیت تا به امروز به پاس تلاش‌های بی‌وقفه این نیرو در سطح کشور حاکم بوده و امید است تا در آینده نیزبا تلاش‌های مضاعف شاهد ارتقای نظم و امنیت در جامعه باشیم تا مردم ما بتوانند در آرامش و امنیتی کامل به فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خود بپردازند.

captcha