ارتباط خانواده و مدرسه در تعلیم و تربیت دانش‌آموز حفظ شود
کد خبر: 1453221
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

ارتباط خانواده و مدرسه در تعلیم و تربیت دانش‌آموز حفظ شود

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز گفت: خانواده و مدرسه دو رکن اساسی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند و باید ارتباط میان این دو مؤلفه به‌خوبی حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، جشن شکوفه‌های آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز همزمان با سراسر کشور صبح امروز سه‌شنبه یک مهر در دبستان هدایت اهواز برگزار شد.

سید بهادر موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این مراسم گفت: دانش‌آموزان امروز، دانشمندان فردای جامعه اسلامی هستند و از اینکه اولیای دانش‌آموزان نسبت به سرنوشت آنان احساس مسئولیت می‌کنند؛ به خود می‌بالیم و به این احساس مسئولیت افتخار می‌کنیم.

موسوی با بیان اینکه خانواده و مدرسه دو رکن اساسی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند و باید ارتباط میان این دو مولفه به خوبی حفظ شود تصریح کرد: یادداشت‌های معلم نسخه پزشک دانش‌آموزان است لذا اولیاء بر اساس دستورات معلمین عمل کنند تا به موفقیت در وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان منجر شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز افزود: امروزه شیوه‌های آموزش تغییر کرده و در این راستا زحمات اولیاء نسبت به سالیان گذشته زیادتر شده است اما در کنار این زحمت تربیت فرزندان باید جهت پیشرفت تحصیلی فرزند خود به معلمان کمک کنند.

چلداوی معاون آموزش متوسطه این ناحیه نیز با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید از مدیران مدارس درخواست کرد برنامه‌ریزی آموزشی خود را از روزهای آغازین سال تحصیلی اجراء کنند و با شروع شمارش معکوس جهت ارتقاء کیفیت آموزش گام بردارند.

وی با اشاره به فناوری‌های جدید موجود در آموزش‌وپرورش و پیشرفت تکنولوژی در مدارس، گفت: باید دانش‌آموزان را به استفاده از ابزارهای الکترونیکی جهت مطالعه آموزشی، دینی و درسی ترغیب کنیم تا این دانش‌آموز با توجه به آموزش‌های دیده شده فردی معتقد به اصول دین به جامعه تزریق شود.

captcha