ارزش‌های دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب منتقل شود
کد خبر: 1452794
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

ارزش‌های دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب منتقل شود

گروه سیاسی: فرماندار بیجار بر انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به عنوان گنجینه معنوی ایران اسلامی به دانش‌آموزان به عنوان نسل چهارم انقلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، بیژن زندیه، فرماندار شهرستان بیجار امروز، 31 شهریورماه در مراسم جشن جوانه‌ها پایه هفتم که به صورت نمادین در مدرسه شهید نجات الهی بیجار برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دوران دفاع مقدس نقطه عطف ایران اسلامی در جهان است.
وی افزود: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان است که با ایثار جان و مال خود از کیان ملکت اسلامی حفاظت کردند.
فرماندار بیجار از دوران دفاع مقدس به عنوان میراثی ماندگار نام برد و خواستار انتقال ارزش‌های این دوران به دانش‌آموزان به عنوان نسل چهارم انقلاب شد.
وی اعلام کرد: اگر ایران اسلامی امروز در میان کشورهای جهان حرفی برای گفتن دارد دستاورد جانفشانی و ایثار رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
زندیه بر مطالعه وصایای شهدا به عنوان چراغ راه اعتلای مملکت اسلامی تأکید و بیان کرد: دانش‌آموزان عزیز جهت علم‌افزایی خود وصایای شهدا را مطالعه کنند.
فرماندار شهرستان بیجار اعلام کرد: دوران دفاع مقدس پر فراز و نشیب ترین دوران ایران اسلامی بوده است که انتقال آن به دانش آموزان در مدارس واجب است.
وی تأکید کرد: اکنون وظیفه تمامی دانش‌آموزان در برابر ایثار و از خودگذشتگی و رشادت شهدا و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس، حفظ میراث گرانبهایی به نام فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی و جهاد است.
زندیه یادآور شد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با داشتن روحیه بسیجی،شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی و حرکت در مسیر مکتب عاشورا توانستند در برابر استکبار تا دندان مسلح ایستادگی کنند و عزت و امنیت امروز ما مرهون این فداکاری‌ها است.

captcha