برگزاری مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش قرآن مکتب‌خانه‌های اهل سنت خنج
کد خبر: 1448912
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

برگزاری مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش قرآن مکتب‌خانه‌های اهل سنت خنج

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش قرآن مکتب‌خانه‌های اهل سنت شهرستان خنج امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش قرآن مکتب‌خانه‌های اهل سنت شهرستان خنج در سال جاری امروز، 19 شهریور در این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید توسط یکی از قرآن‌آموزان و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، نادر سلمانی، مدیر امور قرآنی شهرستان خنج آقای گزارش مختصری از فعالیت‌های مکتبخانه‌ها در سطح این شهرستان ارائه داد. در ادامه علی نقی راحت، مدیر واحد مکتبخانه‌های تابستان ۹۳ گزارش کار اوقات فراغت تابستان سال جاری را ارائه کرد.
محمدعارف ابونجمی، سخنران اصلی این مراسم نیز، مطالبی درباره تربیت قرآنی فرزندان و همچنین نقش محوری قرآن در زندگی بشری بیان کرد.
حجت‌الاسلام قاسم اسلامی‌نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خنج نیز در حاشیه این مراسم گفت: هرچه فرهنگ قرآن بر جامعه حاکم شود، منکران کم‌تر می‌شوند.
وی بر اجرای برنامه‌های قرآنی در سطح شهرستان با همکاری اهل سنت اعلام آمادگی کرد و گفت: قرآن کتاب زندگی و دین ماست و امیدواریم تمام آحاد جامعه با این معجزه جاوید الهی انس و الفت گیرند.
یادآور می‌شود، اجرای سرود و قرائت مقاله از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان لوح تقدیرو هدایا با حضور علمای اهل سنت به برگزیدگان این دوره‌ها اهدا شد.

captcha