برگزیدگان جشنواره بین‌المللی هشتمین خورشید ولایت در مشهد تجلیل شدند
کد خبر: 1446567
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

برگزیدگان جشنواره بین‌المللی هشتمین خورشید ولایت در مشهد تجلیل شدند

گروه اجتماعی: برگزیدگان هفتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری «هشتمین خورشید ولایت» در دو بخش داخل و خارج از کشور، امروز، ۱۲ شهریورماه در مشهد تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی هشتمین خورشید ولایت با معرفی دانش‌آموزان برگزیده در رشته‌های دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، داستان، شعر، عکاسی، سرود و وبلاگ در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و اعلام همچنین برگزیدگان خارجی و اهداء هدایای متبرک، نقدی و لوح تقدیر، امروز، ۱۲ شهریورماه در مشهد به کار خود پایان داد.

بنا براین گزارش در رشته خوشنویسی امیر طالبیان، آتوسا عمید و امیرحسین ترابی از کرمان، عطیه سادات موسوی و محدثه پیش‌بین از قم، مهرزاد محمدی از خمین، علی قلیچ خانی از جهرم، امی حسین زارع زاده و نسترن اسحاقی از شهرستان قوچان، یاسمن القاصی، از نجف آباد، مریم امیرآبادی از بیرجند، مبینا حجابی دوم از کاشمر، الهه عرفانی از ایلام، زهرا حاج رمضان از اصفهان، علی علیپور از لرستان، مهسا سالاری از کرمان، امیرحسین روح الهی از کرمان، مهدی توکلی فریمانی از مشهد، مهتاب سعدی از تفرش و فاطمه بربری از سمنان حائز رتبه های برتر شدند.

همچنین در رشته دلنوشته امیر حسین ابراهیمی خبیر از تهران، پریسا چراغی از همدان، فاطمه شمس از اصفهان، فاطمه جلالی از مازندران، محمد محمدی پور از لرستان، مدینه عباس‌آوا از قم، آیدا اسدی از تهران و زینب ربانی و مهدیه کاظمی از اصفهان مقام های برتر را به دست آوردند.

علاوه بر این کوروش چمنی از بیرجند، امیر محمد ملکی از اردبیل، پریا میرشاهی از مشهد، کیاوش حسنی از اردبیل، سمانه کریم‌زاده از یزد، شراره لطف‌علیان از سمنان، آمنه رستمی‌زاده از خوزستان، فرحناز مختباز از مشهد و نرگس براتی و فرناز نوری سخا هر دو از کرج برگزیدگان رشته نقاشی هستند.

در رشته شعر این جشنواره، محمود محمدی گچوان از مشهد، عماد عباس‌نیا از فارس، نرگس سادات بیضایی از مشهد، فاطمه حمزه‌نژاد از کرمان، کوثر سپیدنامه از ایلام و مصطفی شمس از قم موفق به کسب رتبه برتر این رشته شدند. 

همچنین معصومه ابراهیمی، مهدی واعظ طبسی و محمد مرادی از مشهد، فاطمه ویسی و سیدحسین پیره هر دو از کرمانشاه و اردلان حسنعلی زاده از قوچان دانش آموزان برگزیده این جشنواره در رشته عکاسی هستند.

همچنین در رشته داستان فاطمه دالوندی از لرستان، محدثه نقی‌زاده از کرمانشاه، معصومه عرب‌پور از کرمان، فاطمه قربانی از اصفهان، فاطمه سهیلی از قم و نرگس سراجیان تهرانی از تهران رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

در رشته وبلاگ نویسی رضا شیرازی، محمد رضا ابراهیم پور و محمد مهدی کفاش‌زاده هر سه از مشهد، هانیه رضایی‌مهر و طاهر شهبازی هر دو از لرستان، مریم معبودی از اردبیل، محدثه طائفی از شهرستان چناران و امیر حسین خدایاری از کردستان مقام های برتر را از آن خود کردند.

در رشته سرود، گروه سرود ملاصدرا از کرمانشاه، گروه سرود دخترانه شاهد بابلسر، گروه سرود المهدی، سرود آسیه و سرود مجتمع المهدی هر سه از مشهد و گروه سرود شهید احسانی از اصفهان موفق به کسب رتبه های برگزیده شدند.

در بخش برگزیدگان خارج از کشور هفتمین جشنواره بین المللی هشتمین خورشید ولایت و در رشته خوشنویسی، سرنا جواهری، از اسپانیا، امیرمهدی مرادی از پاکستان و مهدا عالی پور از پرتقال به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

همچنین در رشته دلنوشته سینا والی از ژاپن، زهرا مرادی از کویت، فاطمه حسینی از پاکستان، انسیه نظیر محمد از افغانستان، فرزانه اکبری از پاکستان، زهرا بابایی از امارات متحده عربی، رضا گودینی از تاجیکستان، کوثر مستقیمان از لبنان، زینب نورمنور از لبنان، پدرام محمد رضایی از ژاپن موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

یادآور می‌شود، در رشته شعر شکیبا قناعتیان، از امارات متحده عربی، در رشته وبلاگ ذوالفقارعلی از پاکستان و زلیخا جعفری از پاکستان، همچنین در رشته داستان نیز حسین زائر از فرانسه و فاطمه حمیصی از فرانسه به عنوان برترین‌های این بخش‌ها تقدیر شدند.

captcha