حضور دانشجویان در اردوهای جهادی قدم گذاشتن در راه اعتلای نظام است
کد خبر: 1446384
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
فرماندار بیجار:

حضور دانشجویان در اردوهای جهادی قدم گذاشتن در راه اعتلای نظام است

گروه اجتماعی: حضور دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی با روحیه جهاد و ایثار، قدم گذاشتن در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، بیژن زندیه، فرماندار شهرستان بیجار امروز، 12 شهریورماه در مراسم یادواره شهدا منطقه جعفرآباد که به همت دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دانشجویان بسیجی جهادگر با شرکت در اردوهای جهادی جا پای نسل اول انقلاب گذاشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه نسل دوم انقلاب با ایثار و شهادت‌طلبی حماسه عظیم دفاع مقدس را رقم زدند که موجب حیرت تمامی جهانیان شد، افزود: حضور دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی  با روحیه جهاد و ایثار قدم گذاشتن در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی  است.
فرماندار بیجار با بیان اینکه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی تاکنون مراحل مختلفی را پشت سرگذاشته است، اعلام کرد: نسل اول انقلاب با رهبری پیامبر گونه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ایران عزیز را پیروزی رسانند. 
زندیه با تأکید بر اینکه عده‌ای از نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با روحیه تقوا و شهادت‌طلبی در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند، اعلام کرد: جوانان امروز شرکت‌کننده در اردوهای جهادی نیز به تأسی این افراد در مناطق محروم حضور پیدا کرده‌اند و رسالتشان کمتر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیست.
وی با اشاره به اینکه حضور شما دانشجویان در اردوهای جهادی اقدامی فرهنگی در برابر هجمه‌های خاموش دشمنان انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: روحیه جهادی دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی اگر بیشتر از اقدامات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نباشد، کمتر هم نیست.
فرماندار بیجار اعلام کرد: دشمنان قسم خورده نظام امروز با لباس فرهنگی قصد تضعیف هویت فرهنگی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را دارند که این اقدام شما در محرومیت‌زدایی مناطق روستایی جوابی برای هجمه‌های آنان است.
زندیه با اشاره به اینکه حضور جوانان در این اردوها زمینه ساز بسیاری از مسایل فرهنگی بین مردم است، افزود: برگزاری اردوهای جهادی صرف نظر از آثار و برکات این اقدام خداپسندانه و نقش تربیتی آن‌ها، یک حرکت بسیار ارزشمند و ماندگار است.
وی هدف از برگزاری این اردوها را گسترش فرهنگ ایثار و سازندگی در جامعه بر شمرد و انجام کارها با هزینه پایین و ترویج روحیه کار و تلاش در بین جوانان از دیگر اهداف این اردوهاست.
فرماندار بیجار بیان کرد: در حال حاضر دشمنان ما با استفاده از ابزارهای ماهواره، سایت‌های مبتذل و شبکه‌های اجتماعی قصد ضربه زدن به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.
وی با بیان اینکه دانشجویان شرکت‌کننده باید قدر لحظات و ساعت‌های حضور در اردوهای جهادی را بدانند، بیان کرد: حضور پررنگ شما در مناطق دورافتاده روستایی جهت محرومیت‌زدایی دشمنان را زبون و سراسیمه کرده است.
زندیه در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از حضور دانشجویان جهادگر در مناطق محروم شهرستان بیجار یادآور شد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، پزشکی، عمرانی موجب رقم‌زدن آینده روشن برای ایران اسلامی می‌شود.

captcha