دانش‌آموزان قرآن را در زندگی خود کاربردی کنند
کد خبر: 1438134
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
لاله افتخاری:

دانش‌آموزان قرآن را در زندگی خود کاربردی کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس ‌با بیان اینکه دانش‌آموزان با هر تخصص قرآنی باید راه و روش این کتاب الهی را در زندگی خود کاربردی کنند، اظهار کرد: از حضرت رضا(ع) می‌خواهم واسطه کسب بهترین‌ها برای شما در زندگی شوند تا قرآن و عترت مبنای زندگی شما قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی‌ صبح امروز، 20 مرداد‌ در مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان سراسر کشور که در تالار صبای مشهد برگزار شد، با اشاره به ضرورت جاری شدن احکام قرآنی در زندگی گفت: هر انسانی نیازمند تغذیه و خوراک معنوی است و می‌تواند این نیاز خود را در سفر پربرکت قرآن بیابد.

افتخاری با بیان اینکه بهره‌مندی از زیارت امام رضا(ع) بهترین ظرفیت موجود در این دوره از مسابقات قرآن بوده است، افزود: امیدواریم همه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات که در خدمت قرآن هستند، بتوانند جواب خوبی از زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) بگیرند و دست خالی به شهر و دیار خود بازنگردند.

وی همچنین خطاب به دانش‌آموزان با بیان اینکه دانش‌آموزان با هر تخصص قرآنی باید راه و روش این کتاب الهی را در زندگی خود کاربردی کنند، اظهار کرد: از حضرت رضا(ع) می‌خواهیم واسطه کسب بهترین‌ها برای شما در زندگی شوند تا قرآن و عترت مبنای زندگی شما قرار گیرد و از این دو گوهر ارزشمند در زندگی خویش استفاده کنید.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از زاویه قرآن و عترت به مسائل مختلف زندگی نگاه کرد، ادامه داد: حضور قرآن و عترت در زندگی باید سرآمد تمام مسائل زندگی جاری انسان باشد.

افتخاری یادآور شد: امیدواریم شما دانش‌آموزان بتوانید در راه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای زندگی خود و نزدیکانتان برنامه‌ریزی قرآنی داشته باشید و احکام این کتاب آسمانی را در زندگی خود جاری کنید.

captcha