طرح قرآنی ۱۴۴۸ در مازندران اجرا می‌شود
کد خبر: 1427792
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
با شرکت ۲ هزار و ۴۴۰ نفر؛

طرح قرآنی ۱۴۴۸ در مازندران اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول بخش اجتماعی دارلقرآن تبلیغات اسلامی مازندران گفت: طرح قرآنی ۱۴۴۸ با حضور ۲هزار و ۴۴۰ نفر در مازندران به اجرا درمی‌آید.

بهروز کریم‌نژاد، مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: طرح 1448 «حفظ موضوعی قرآن» با شرکت 60 هزار نفردر کشور اجرا می‌شود که سهم مازندران در این طرح 2هزار و 440 نفر است.

وی افزود: طرح  قرآنی 1448 در 122 کلاس 20 نفره به تفکیک شهرها و به تناسب جمعیت و فعالیت‌ شهرستان‌ها بین موسسات تقسیم شد.

کریم‌‌نژاد عنوان کرد: طرح 1448 با موضوعیت سبک زندگی قرآنی و با اعتبار 16 میلیون تومانی در حال انجام بوده و بابل با 200 نفر و ساری با 180 نفر بیشترین سهمیه را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: این طرح با آموزش حضوری در 10 جلسه انجام می‌شود و با اخذ آزمون و در صورت کسب حد نصاب قبولی برای آنان گواهینامه صادر می‌شود.

عضو اتحادیه قرآنی ـ مردمی کشور اظهار کرد: علاقه‌مندان نیز می‌توانند با ثبت‌نام در مؤسسات قرآنی مجری این طرح با دانلود کتاب از پایگاه اینترنتی اتحادیه به صورت غیر حضوری نیز در این طرح شرکت کنند.

کریم‌نژاد یادآور شد: از هر شرکت‌کننده در این طرح مبلغ 2هزار تومان اخذ می‌شود و با احتساب این مبلغ برای هر نفر 172هزارتومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

captcha