تکمیل سهمیه طرح ملی حفظ قرآن در فلاورجان
کد خبر: 1427712
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

تکمیل سهمیه طرح ملی حفظ قرآن در فلاورجان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف فلاورجان از تکمیل سهمیه ثبت نام قرآن‌آموز در طرح ملی حفظ قرآن با هدف درک و فهم بیشتر قرآن‌آموزان از این کتاب انسان‌ساز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن فاضلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان 18 تیر در نشست خبری با مطبوعات گفت: با توجه به طرح ملی حفظ قرآن کریم در سطح کشور، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان، اقدام به تکمیل سهمیه خود در سال 93 کرده است.

وی عنوان کرد: این شهرستان تاکنون بالغ بر 264 قرآن‌آموز ثبت نام کرده و اطلاعات آنان را در سامانه جامع اطلاعات و موقوفات ثبت کرده است. در حال حاضر این طرح در هفت آستان مقدس امامزادگان در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف فلاورجان افزود: آستان مقدس امامزادگان سیدمحمد لارگان، سیدمحمد قهدریجان، سیدمرتضی و سیدشریف شرودان؛ رابعه خاتون، امیر سپه‌دار فلاورجان، سیدابراهیم کلیشاد و امامزاده شاه‌چراغ سودرجان میزبان قرآن‌آموزان و ثبت نام کنندگان در این طرح هستند.

حجت‌الاسلام فاضلی هدف از اجرای این طرح را مقدمه‌ای برای درک و فهم بیشتر بیان کرد و گفت: ثبت نام این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است. در این طرح بالغ بر 167 قرآن‌آموز را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل داده‌اند.

captcha