تربیت آینده‌سازان کشور، هدف اصلی اردوهای جهادی است
کد خبر: 1426241
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
معاون فرماندار بشرویه:

تربیت آینده‌سازان کشور، هدف اصلی اردوهای جهادی است

گروه اجتماعی: هدف اصلی اردوهای جهادی، تربیت نیروهای فهیم و خبره است که در قالب این طرح‌ها جهت رفع محرومیت‌ و کمک به پیشرفت و آبادانی تلاش می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، علیرضا زمان‌زاده، معاون فرماندار شهرستان بشرویه عصر روزگذشته، 14 تیر در نشست ستاد پشتیبانی طرح هجرت سه در جمع مسئولان گفت: یکی از سفارشات دین اسلام، کمک و یاری به همنوعان است و قطعاً هدف اصلی طرح هجرت سه و اردوهای جهادی، تربیت نیروهای فهیم، خبره و آینده‌سازان کشور است که در قالب این طرح‌ها جهت رفع محرومیت‌ و کمک به پیشرفت و آبادانی تلاش می‌کنند.



وی بیان کرد: واگذاری عرصه کار به اردوهای جهادی علاوه بر صرفه‌های اقتصادی بسیاری از مسائل فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و ... را در برمی‌گیرد و حضور نیروهای بسیجی میان روستاییان نور امید را در دل آنها روشن می‌کند؛ لذا نیاز است تا با برنامه‌ریزی تخصصی و با تبیین اهداف اصلی جهت واگذاری عرصه به اردوهای جهادی تلاش شود.



معاون فرماندار بشرویه با تأکید بر تدوین تخصص‌های در نظر گرفته شده است، گفت: بهتر است با تبیین اصلی اهداف و در نظر گرفتن توان دانش‌آموزان بسیجی شرکت‌کننده در طرح هجرت سه، شاخص‌های اجرایی این طرح به ادارات و دستگاه‌های دولتی ابلاغ شود تا بر طبق تخصص دانش‌آموزان و نیروهای بسیجی عرصه‌های مورد نیاز واگذار شود.



زمان‌زاده متذکر شد: نهادهای دولتی فرصت دارند تا پایان ماه رمضان، عرصه‌های مورد نیاز خود را بررسی و با در نظر گرفتن مصوبات استانی برنامه‌های پیشنهادی خود را به بسیج سازندگی ابلاغ کنند.

captcha