احداث واحدهای تولیدی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را به‌دنبال دارد
کد خبر: 1425832
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

احداث واحدهای تولیدی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را به‌دنبال دارد

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: بسیج سازندگی در سال‌های اخیر با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و خانگی در سطح جامعه توانسته گام‌های مهمی برای تحقق نام سال و منویات مقام معظم رهبری بردارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعادل موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه لنده روز گذشته، 13 تیر در بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی شهرستان لنده اظهار کرد: رویکرد جدید سپاه نسبت به توانمندی اقتصادی جامعه برگرفته از منویات مقام معظم رهبری برای برون‌‌رفت از بحران‌های اقتصادی است.

وی افزود: توسعه مشاغل خانگی نیازمند حمایت و توجه مسئولان و اختصاص بودجه و اعتبار کافی برای این مهم بوده که تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرایی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لنده اضافه کرد: اجرای طرح‌های دامداری، پرورش ماکیان (مرغ محلی، بوقلمون)، باغداری، کشاورزی، پرورش قارچ، شیرینی‌فروشی و حمایت از دیگر مشاغل خانگی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده بوده است. اگر خودباوری ما به نقطه مطلوب برسد دیگر نیازی به اقتصاد وارداتی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: توانمندی ما بیش از این بوده ولی عدم اعتماد به نفس و دوری جوانان از مشاغلی مانند کشاورزی و دامداری و ... باعث شده تاکنون نتوانیم به رشد مطلوب برسیم که با حمایت‌ها و آموزش‌هایی که در طول چند سال اخیر در این راستا صورت گرفته توانسته‌ایم تا حد قابل توجهی پیشرفت داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لنده ادامه داد: روی آوری جوانان به مشاغل خانگی نشان از نیاز جامعه و احساس خودباوری میان مردم است که امیدواریم با حمایت‌های مسئولان در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصادی و نهادینه‌شدن فرهنگ کار در جامعه باشیم.

در ادامه هم‌چنین علی محمدی، فرمانده سپاه ناحیه لنده نیز منویات مقام معظم رهبری را در سال‌های گذشته و ابتدای سال جدید چراغ راه مطمئن و روشن برای عبور از همه تحریم‌ها، توطئه‌ها و بحران‌های اقتصادی کشور برشمرد.

وی توجه به اصول و سیاست‌های اصلی اقتصادی و فرهنگی را در جامعه یادآور شد و افزود: مسئولان باید بدانند که برای تحقق اقتصاد مقاومتی ابتدا باید فرهنگ آن را در جامعه نهادینه کرد سپس با ارائه راهکارهای مناسب به‌دنبال تحقق آن در جامعه بود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با اشاره به ورود سپاه به عرصه‌های تلاش، سازندگی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و مشاغل خانگی بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه پاسداران در سال‌های اخیر با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و خانگی در سطح جامعه توانسته گام‌های مهمی برای تحقق نام سال و منویات مقام معظم رهبری بردارد.

محمدی یادآور شد: حمایت از واحدهای اقتصادی و مشاغل خانگی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا بتوانیم شاهد رشد و پویایی این مشاغل در جامعه و رفع معضل بیکاری باشیم.

captcha