ولایت‌محوری؛ بزرگ‌ترین خصوصیت مدیریت جهادی
کد خبر: 1418361
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
دوستی‌نژاد تأکید کرد:

ولایت‌محوری؛ بزرگ‌ترین خصوصیت مدیریت جهادی

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، گفت: یکی از بزرگ‌ترین خصوصیت‌های جهادگران و مدیریت جهادی ولایت‌محوری و اطاعت محض از ولی امر مسلمین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، علی دوستی‌نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان امروز، 26 خردادماه در هشتمین گردهمایی فرهنگ و مدیریت جهادی که در جهاد کشاورزی استان کردستان برگزار شد، گفت: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهاد سازندگی را برای عمران و آبادانی و توسعه در روستاها و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها تشکیل داد که این جهادگران زمان نیاز برای دفاع از خاک کشور در جبهه‌ها حضور یافتند و نام سنگرسازان بی‌سنگر را به خود گرفتند.
وی افزود: امروز جهادگران جهادسازندگی در قالب جهادکشاورزی در خدمت، بخشی عظیم از جامعه و توده مردم هستند و با توکل بر خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این راستا خدمت می‌کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کردستان بیان کرد: در حال حاضر کشاورزی در مباحث اقتصادی جزو مسائل پایه و ریشه‌ای است.
وی عنوان کرد: ما کارکنان جهادکشاورزی وظیفه داریم که از ابتدای برنامه‌‌ها فرهنگ غنی اسلام در رابطه با تلاش و کوشش و نحوه تولید و مصرف محصولات را به کشاورزان و مخاطبان خود منتقل کنیم.
حجت‌الاسلام دوستی‌نژاد ولایت‌محوری و اطاعت محض از رهبری را خصوصیت یک جهادگر دانست و افزود: هر زمان که در یکی از نقاط استان و کشور احساس خطر و جنگ شود، جهادگرانی که امروز در جهادکشاورزی مشغول ارائه خدمت به جامعه هدف خود هستند به جای قلم و دفتر و نقشه‌های کشاورزی اسلحه به دست و جان بر کف به دفاع از خاک کشور می‌پردازند.
وی گفت: با توجه به حوزه فعالیت جهادکشاورزی تلاش در راستای تحقق شعار سال محور تمام فعالیت‌های سازمان جهاد کشاوزی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی بیان کرد: از ابتدای تشکیل جهادسازندگی جهادگران این عرصه همواره با وحدت و همدلی و هماهنگی به فعالیت و ارائه خدمت پرداخته‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جهادکشاورزی یکی از مجموعه‌های بزرگ استان است، یادآورشد: خوشبختانه اکنون نیز وحدت، همدلی و هماهنگی بر این سازمان حاکم است که نقش ریاست سازمان در این راستا روشن و آشکار است.

captcha