ناآگاهی دینی در جوانان موجب پذیرش شبهات و القائات فکری مکاتب مختلف می‌شود
کد خبر: 1416134
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
رئیس اداره ارشاد سنندج؛

ناآگاهی دینی در جوانان موجب پذیرش شبهات و القائات فکری مکاتب مختلف می‌شود

گروه هنر: حمیدرضا گوهری گفت: در زمان حال همه ابزارها و راه‌های انحراف فکری از سوی دشمنان دین برای جوانان فراهم است و این قشر عظیم با طوفانی از تهاجم فرهنگی مواجه‌اند که اگر آمادگی‌های لازم دینی را نداشته باشند در برابر شبهات و القائات فکری مکاتب و فلسفه‌های مختلف تسلیم می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حمیدرضا گوهری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج، امروز، 20 خردادماه در مراسم جشن گرامیداشت روز جوان که در مؤسسه فرهنگی ـ هنری بانیان فرهنگ و هنر ترنج این شهرستان برپا شد، گفت: جوانی بهار عمر است و جوانان بهترین و مفیدترین قشر جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه جوانان قشر متحرک، فعال و پرشور و نشاط جامعه را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: آن‌ها با استعدادهای فراوان و نشاط جوانی، راه‌های سخت و ناهموار پیشرفت را می‌پیمایند تا زمام فردای جامعه را به‌دست می‌گیرند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج، با بیان اینکه انبیا و ائمه اطهار(ع) تأکید ویژه‌ای روی نقش جوانان در جوامع داشتند، افزود: لازم است تمام نظام‌ها و حکومت‌ها در راستای بهره‌مندی از استعداد و توانمندی جوانان روی این قشر عظیم سرمایه گذاری کند.
گوهری یکی از علل فاصله گرفتن جوانان از دین و مسائل مذهبی را ناآگاهی دینی عنوان کرد و ادامه داد: جوانان چون بصیرت و آگاهی کافی از دین ندارند، تحت تأثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار می‌گیرند.
وی اضافه کرد: در زمان حال همه ابزارها و راه‌های انحراف فکری از سوی دشمنان دین برای جوانان فراهم است و این قشر عظیم با طوفانی از تهاجم فرهنگی مواجه‌اند که اگر آمادگی‌های لازم دینی را نداشته باشند در برابر شبهات و القائات فکری مکاتب و فلسفه‌های مختلف تسلیم می‌شوند.
یادآور می‌شود، این مراسم جشن در راستای گرامیداشت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در محل مؤسسه فرهنگ و هنر ترنج و با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برگزار شد.

captcha