مسابقه نقاشی با موضوع «امام مهربانی‌ها» برگزار می‌شود
کد خبر: 1411782
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
ویژه فرزندان کارکنان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی؛

مسابقه نقاشی با موضوع «امام مهربانی‌ها» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اجرای مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان با موضوع «امام مهربانی‌ها» و کوهپیمایی خانواده جهادگران را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در همایش «طبیعت‌گردی و نیایش» عنوان کرد.


حمید مرادی، مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، اظهار کرد: حوزه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با همکاری روابط عمومی در نظر دارد همایش خانوادگی «طبیعت‌گردی و نیایش» را برگزار کند.



وی با بیان اینکه این همایش به‌مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) در آستان مقدس بی‌بی زینب خاتون(س) سربیشه پیش‌بینی شده است، گفت: خانواده‌های کارکنان جهاد دانشگاهی با حضور در این مراسم معنوی ضمن استفاده از طبیعت زیبای این مکان مقدس در مراسم پر فیض دعای ندبه نیز شرکت می‌کنند.



مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اجرای مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان با موضوع «امام مهربانی‌ها» و کوهپیمایی خانواده جهادگران را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش عنوان کرد و گفت: همچنین شرکت‌کنندگان به قید قرعه، جوایزی را به رسم یادبود دریافت می‌کنند.



مرادی بیان کرد: این همایش با حضور بیش از 100 نفر متشکل از کارکنان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی و خانواده‌هایشان نهم خرداد در آستان مقدس بی‌بی زینب خاتون(س) برگزار می‌شود.

captcha