مسابقه نقاشی ویژه کودکان در خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 1410083
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
با موضوع امام خمینی(ره)؛

مسابقه نقاشی ویژه کودکان در خوزستان برگزار می‌شود

گروه هنر: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 13 خرداد مسابقه نقاشی استانی برای عموم کودکان در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، لفته منصوری، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: با توجه به فرا رسیدن سالروز رحلت رهبرکبیرانقلاب، امام خمینی(ره) و قیام مردمی 15 خرداد برنامه‌های فرهنگی در دو بخش عمومی و تخصصی کودک و نوجوان در کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده در بخش عمومی، برگزاری شب شعر با موضوع پیر جماران در کانون‌های ادبی شهرستان، برگزاری جلسه معرفی، نقد و بررسی کتاب‌هایی با موضوع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد، تهیه بروشور و بیانیه در مورد تبیین جایگاه و شخصیت امام خمینی(ره) و قیام مردمی 15 خرداد و توزیع در جمعه 16 خرداد و در نهایت تعامل و همکاری ادارات شهرستان و کتابخانه‌های عمومی استان در اجرای برنامه‌های مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در ادامه بیان کرد: در بخش تخصصی ویژه کودک و نوجوان نیز برنامه‌های خاصی متناسب با کودکان برنامه‌ریزی شده است. این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقه نقاشی استانی در 13 خرداد برای عموم کودکان شهرستان، برگزاری کارگاه با محوریت جایگاه و نقش رهبری امام خمینی(ره) در قالب داستان و شعر برای کودکان و نوجوانان خواهند بود.

منصوری افزود: برنامه‌های فرهنگی در بخش کودک و نوجوان جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت والای امام خمینی(ره) و بیانات، فرمایشات گوهربار و دیدگاه‌های این شخصیت تاریخ ساز برگزار خواهد شد.

captcha