فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های اسلامی بود
کد خبر: 1409578
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های اسلامی بود

گروه سیاسی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر؛ فتح ارزش‌های اسلامی بود، گفت: فتح خرمشهر ضربه‌ای جبران‌ناپذیر بر پیکر نظام دشمنان زد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حسن مجنونی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عصر روز گذشته، 31 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: عملیات بیت‌المقدس منجر به آزادسازی خرمشهر شد و برکات فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشت.



وی با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس 19 هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر و حدود 5 هزار کیلومتر از اراضی کشورمان آزاد و ضربه بزرگی بر پیکره نظامی دشمن وارد شد، ادامه داد: موفقیت رزمندگان اسلام در این عملیات موجب تقویت روحیه رزمندگان ایرانی و بازتاب وسیع این پیروزی در سطح جهان شد.



مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه 40 رزمنده از خراسان جنوبی در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود: سردار شهید کاظم خائف از شهدای شاخص استان در این عملیات است.



مجنونی از اتمام مصاحبه به 30 تن از رزمندگان استان که در این عملیات بزرگ شرکت داشته‌اند خبر داد و با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در حسینیه جماران بیرجند با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری، برگزاری همایش بزرگ خواهران در مرکز استان همزمان با سوم خرداد، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برپایی یادواره شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.



وی یادآور شد: به‌همین مناسبت «شب خاطره» در سالن غدیر بیرجند همزمان با سوم خرداد با حضور رزمندگان، شاعران و مسئولان برگزار می‌شود.

captcha