انس بانوان با مفاهیم قرآن؛ زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قرآنی در خانواده
کد خبر: 1403953
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
لاله افتخاری اظهار کرد:

انس بانوان با مفاهیم قرآن؛ زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قرآنی در خانواده

گروه اجتماعی: عضو فراکسیون قرآنی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بانوان قرآنی علاوه بر جملات قرآن باید مفاهیم قرآنی را در خود پرورش دهند و از این طریق می‌توان مفاهیم غنی قرآن کریم را در زندگی امروزی خانواده‌های ایرانی گسترش داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، لاله افتخاری، عضو فراکسیون قرآنی مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات سراسری ابتهال ومدیحه‌سرایی سراسر کشور در بخش بانوان که عصر روز گذشته، 15 اردیبهشت در آبادان گفت: با توجه به نامگذاری سال 93 مبنی بر سال فرهنگ و اقتصاد توسط مقام معظم رهبری، بانوان قرآنی کشور باید در جهت ترویج منویات رهبر انقلاب اسلامی یکپارچه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه محقق شدن سال اقتصاد و فرهنگ مستلزم حرکتی واحد است،‌ افزود: بانوان ایران اسلامی در این امر می‌توانند نقش بسزایی در گسترش فرهنگ اسلامی داشته باشند و در جهت پویایی منویات رهبری همه باید تلاش‌های فراوانی را انجام داد.

عضو فراکسیون قرآنی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بانوان قرآنی علاوه بر جملات قرآن باید مفاهیم قرآنی را در خود پرورش دهند و از این طریق می‌توان مفاهیم غنی قرآن کریم را در زندگی امروزی خانواده‌های ایرانی گسترش داد.

افتخاری گفت: رکن اصلی هر خانواده، بانوان و مادران آن خانواده به شمار می‌آیند و اگر بانوان در وادی قرآنی قدم گذارند به راحتی می‌توانند خانواده قرآنی را پرورش دهند و به جامعه تزریق کنند که این موضوع مد نظر رهبری نیز بوده است.

وی بی‌بندوباری برخی اندک از بانوان جامعه را مربوط به فاصله گرفتن آنها  از قرآن دانست و افزود: اگر بانوان به جد بتوانند در فعالیت‌های قرآنی شرکت کنند به راحتی می‌توان بسیاری از بی‌بندوباری‌های مسری در جامعه را مهار کرد و به سادگی می‌توان آن‌ها را از بین برد.

captcha