مراسم تشییع دو شهید گمنام در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 1403848
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
18 اردیبهشت؛

مراسم تشییع دو شهید گمنام در اصفهان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام 18 اردیبهشت با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان، شانزدهم اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام روز پنجشنبه، 18 اردیبهشت با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی است که جلوه‌های آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار شد. درسی که شهدا به ما دادند باید در همه ابعاد زندگی ما تسری یابد.

شیروانیان تکریم و تعظیم از مقام ارزشمند شهدای گمنام را یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار دانست و اظهار کرد: شهدا با پیروی از حضرت امام حسین(ع) درس وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان گفت: مراسم تشییع دو شهید گمنام در روز پنجشنبه، 18 اردیبهشت در قهجاورستان اصفهان برگزار می‌شود، این دو شهید در 22 و 17 سالگی در عملیات‌های خیبر و تک دشمن در منطقه مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

captcha