پرهیز از شعارزدگی و سطحی‌نگری در تحقق شعار سال‌
کد خبر: 1402543
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تأکید کرد:

پرهیز از شعارزدگی و سطحی‌نگری در تحقق شعار سال‌

گروه اجتماعی: شعارزدگی و سطحی‌نگری در بحث استفاده از نام‌گذاری سال جاری آسیبی جدی است؛ لذا مسئولان فرهنگی و مردم باید با تلاش مضاعف و مدیریت صحیح در رفع معضلات اقتصادی کشور گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، 13 اردیبهشت در نشست با کارکنان این اداره‌کل، شعارزدگی و سطحی‌نگری در بحث استفاده از نام‌گذاری سال جاری را یک آسیب جدی برشمرد.

وی افزود: لازم است مسئولان فرهنگی و مردم که همواره خواهان محقق شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری هستند با تلاش مضاعف خود و مدیریت صحیح در رفع معضلات اقتصادی کشور با همدلی و همگرایی لازم در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی گام بردارند.

قربان‌پور ضمن اشاره به تدوین برنامه‌های پنج ساله سازمان تبلیغات اسلامی، تحقق دستیابی به چشم‌انداز تعریف شده در این بخش را مستلزم همفکری، مشارکت و تلاش کارکنان تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات مالی و کمبود اعتبارات در بخش فعالیت‌های فرهنگی، همفکری و مشارکت با دستگاه‌های فرهنگی و انجام برنامه‌های مشارکتی یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌کرد برنامه‌هاست که می‌تواند در زمینه بهینه شدن فعالیت‌ها و محتوابخشی اقدام مناسبی باشد.

وی ارائه نظرات و پیشنهادات هر یک از کارکنان این اداره‌کل در‌خصوص چگونگی انجام فعالیت‌های فرهنگی با وجود کمی اعتبارات را از جمله راهکارهای اجرایی برای انجام بهینه فعالیت‌ها برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت انجام فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و همچنین شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل، مساعدت سایر اعضا این بخش را بسیار ارزشمند برشمرد و تأکید کرد: تمامی کارکنان باید در‌خصوص اقامه فعالیت‌های ویژه اقامه نماز و امر به معروف تلاش کنند.

وی افزود: اخلاق‌مداری، صداقت و ارائه گزارشات دقیق از جمله وظایف مهم برای دستیابی به میزان عملکرد فعالیت‌ها در این دو حوزه است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود درباره برنامه‌های ویژه اعتکاف، این سنت حسنه را از جمله برکات الهی برشمرد و افزود:  کارکنان این اداره‌کل علاوه بر حضور منسجم خود در برنامه‌های ویژه اعتکاف در هماهنگی و حمایت برنامه‌ای از مساجد  نیز باید تلاش خود را انجام دهند.

captcha