محرومیت اکثر مساجد امیدیه از امکانات برگزاری مراسم اعتکاف
کد خبر: 1401018
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
جعفرزاده خبر داد:

محرومیت اکثر مساجد امیدیه از امکانات برگزاری مراسم اعتکاف

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه از اعلام آمادگی 25 مسجد در امیدیه خبر داد و افزود: در این شهرستان 68 مسجد وجود دارد که اکثر آنها از امکانات لازم جهت برگزاری مراسم اعتکاف محروم هستند.

منصور جعفرزاده، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: در حال حاضر 25 مسجد شهری و روستایی در شهرستان امیدیه جهت برگزاری مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده‌اند که متقاضیان می‌توانند بر اساس اعلام ستاد اعتکاف استان، از 21- 19 اردیبهشت با مراجعه به سامانه الکترونیکی اعتکاف نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان امیدیه 68 مسجد وجود دارد که اکثر آنها از امکانات لازم جهت برگزاری مراسم اعتکاف محروم هستند، افزود: سال گذشته 23 مسجد در این شهرستان، مراسم معنوی اعتکاف را برگزار کردند و قریب به یک‌هزار نفر در این مراسم شرکت کردند.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان امیدیه گفت: دعوت از مبلغان متخصص در زمنیه مباحث مهدویت و ولایت، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که به منظور تقویت محتوای برنامه در دستور قرار دارد.

captcha