تکریم خانواده‌های شهدا ترویج ارزش‌های اسلامی و اقدامی فرهنگی است
کد خبر: 1398364
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
‌:

تکریم خانواده‌های شهدا ترویج ارزش‌های اسلامی و اقدامی فرهنگی است

گروه اجتماعی: فرماندار سمنان با اشاره به نام‌گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: جهادگران واقعی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان هستند و تکریم خانواده‌های شهدا ترویج ارزشها و اقدامی فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حسن سعدالدین، فرماندار سمنان ‌روز گذشته، اول اردیبهشت ‌به اتفاق مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا‌(س) با حضور در منزل خانواده‌های  معظم شهیدان کاظمی و شهید ترامشلو با تجلیل از فداکاری شهدا و ایثارگران  در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: وظیفه ما حفظ  آرمان‌های والای شهدا است و باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم. 

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری گفت:  جهادگران واقعی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان‌ هستند و تکریم خانواده‌های شهدا ترویج ارزش‌ها و اقدامی فرهنگی است.
سعدالدین با بیان اینکه جوانان باید درس صبر، استقامت و ایستادگی را از شهدا و خانواده‌های آنان  بیاموزند، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره با نصرت الهی، و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری از همه پیچ و خم‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری عبور کرده‌اند و سرافرازتر از گذشته به راه خود در ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی ادامه داده‌اند‌.
در ادامه مادر شهیدان زمان و عسکری رضا کاظمی در این دیدار با بیان خاطراتی از حضور رهبر معظم انقلاب در منزل ایشان در زمان سفر پر خیر و برکت معظم له به استان یادآور شد: زیباترین خاطره زندگی‌ام ملاقات با رهبری بود و دعای هر روز بر سر سجاده نمازم سلامتی  برای ایشان است و یاد و خاطره حضور سرزده رهبر معظم انقلاب برای همیشه در قلب من و خانواده‌ام ثبت و ضبط شد.

در دیدار بعدی فرماندار سمنان به اتفاق همراهان با حضور در منزل شهید قربانعلی ترامشلو ضمن دیدار صمیمانه با مادر شهید و خانواده ایشان بیان کرد: این شهدا با اعتقاد قلبی و معرفت عمیقی که به  معنویت و ارزش کارهای خود داشتند در میدان حق علیه باطل حضور پیدا کردند و ‌در لبیک به امر ولی فقیه خود به مقام والای  شهادت نائل آمدند و هم اکنون نیز ناظر ب‌رافکار و اعمال و اقدامات ما هستند.
سعدالدین با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان در سال‌ جاری تأثیر فرهنگی و معنوی  این رویداد را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سمنان را بلند‌مدت و عمیق برشمرد و اظهار کرد: ما از نقطه نظرات و پیشنهادات خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن  این مراسم استقبال و استفاده می‌کنیم و دعای والدین شهدا کمک کار مسئولان در این برنامه و در مسیر خدمت بیشتر به مردم شریف است.

captcha