ویزیت بیش از 58 هزار نفر دیلمی در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج)
کد خبر: 1396426
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۴
سرپرست بیمارستان بقیة‌الله‌الاعظم(عج) دیلم خبرداد:

ویزیت بیش از 58 هزار نفر دیلمی در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج)

گروه اجتماعی: ابراهیم قنواتی‌پور از ویزیت و مراجعه بیش از 58 هزار نفر مردم شهرستان دیلم در سال گذشته خبر داد.

ابراهیم قنواتی‌پور، سرپرست بیمارستان بقیة‌الله‌الاعظم(عج) شهرستان دیلم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: در مجموع 363 اعزام صورت گرفته، 353 اعزام درون استانی به شهرستان‌های گناوه، برازجان و بوشهر و 10 اعزام برون استانی به دیگر شهرستان‌ها داشته‌ایم و با حضور متخصص داخلی و اطفال به‌صورت مقیم در شهرستان 687 نفر در سال گذشته در بخش‌های داخلی، سی‌سی‌یو، نوزادان و اطفال بستری و درمان شدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با مراجعه شش هزار و 910 نفر به متخصصان دوره‌ای زنان و زایمان، ارتوپدی و سونوگرافی به‌صورت استقرار یک بار در هفته در بیمارستان از ارجاع بیماران به شهرستان‌های اطراف برای ادامه درمان کاسته شده است.

سرپرست بیمارستان بقیةالله‌الاعظم(عج) شهرستان دیلم از مراجعه 20 هزار و 226  نفر به آزمایشگاه، هشت هزار و 907 نفر به رادیولوژی و دو هزار و 596 نفر به زایشگاه بیمارستان خبر داد و افزود: در همین مدت 44 هزار و یک نفر به بخش اورژانس مراجعه کردند که 38 هزار و 959 نفر به‌صورت سرپایی مداوا و پنج هزار و 42 نفر در بخش اورژانس بستری شدند.

وی ادامه داد: در بخش دیالیز خدمات تخصصی به 15 بیمار ارائه می‌شود که در مجموع دو هزار و 193 جلسه دیالیز برای این بیماران در سال گذشته انجام شده است و با بهره‌برداری از بخش تالاسمی به همت خیر نیکوکار در دهه فجر مشکل فضای فیزیکی بیماران بخش تالاسمی مرتفع شده و موجب رضایت‌مندی این بیماران شده است.

ابراهیم قنواتی‌پور ابراز امیدواری کرد: با تخصیص سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای خرید تجهیزات بخش اتاق عمل بیمارستان در سفر استاندار بوشهر به دیلم، تا پایان امسال این بخش نیز به بهره‌برداری می‌رسد و شاهد کاهش مراجعه مردم به شهرستان‌های همجوار و افزایش رضایت‌مندی مردم خواهیم بود.

وی از احداث بخش زنان و زایمان با کمک خیّران و محل اعتبارات شهرستان خبر داد و بیان کرد: امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته این دو بخش هم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و شاهد تکمیل فاز دوم بیمارستان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

سرپرست بیمارستان بقیة‌الله‌الاعظم(عج) شهرستان دیلم در پایان از زحمات و همکاری امام‌جمعه، فرماندار دیلم و رئیس شبکه و از مساعدت معاونت درمان و توسعه و نیروی انسانی به‌ویژه رئیس دانشگاه قدردانی و تشکر کرد.

captcha