خدمت صادقانه موجبات پیشرفت حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را فراهم می‌سازد
کد خبر: 1391446
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
فرماندار شازند:

خدمت صادقانه موجبات پیشرفت حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را فراهم می‌سازد

گروه اجتماعی: انجام خدمت بدون درنگ برای مردم و در راه خدا به‌صورت عملی و نه فقط در حد شعار، موجبات پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، صنعتی و ... را فراهم می‌نماید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام نیکزاد، امام جمعه شهر مهاجران 17 فروردین ضمن تبریک سال جدید به همه مردم و مسئولان شهرستان شازند، گفت: با توجه به نامگذاری سال 93 و همچنین سال‌های قبل، مسئله اقتصاد بحث بسیار مهمی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه ویژه مسئولان نظام قرار بگیرد.

وی افزود: دشمنان اسلام و نظام در این سال‌ها تلاش کرده‌اند ضربه‌های محکمی به اقتصاد کشور بزنند و پایه‌های ایران اسلامی را سست کنند.

حجت‌الاسلام نیکزاد با تأکید بر همدلی و وحدت مسئولان شهرستان، اظهار کرد: تفرقه همواره موجبات فروپاشی جامعه را فراهم می‌کند و  رمز موفقیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همین وحدت و همدلی بوده است.

اصغر عالیخانی، فرماندار شهرستان شازند نیز در ادامه با تبریک آغاز سال 1393 به مردم ولایتمدار شهرستان و تمامی مسئولان، بیان کرد: سالی که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است نیاز به همت و تلاش بیش از پیش همه مردم، به‌ویژه مسئولان دارد که تحقق آن فقط با وحدت و همدلی میسر می‌شود.

وی افزود: جهت برداشتن گام مؤثر در راستای تحقق توسعه اقتصاد و فرهنگ، نیاز به برنامه‌ریزی مدون در سطح شهرستان داریم.

فرماندار شازند گفت: برای تحقق توسعه اقتصاد و فرهنگ، باید با روحیه‌ای کاملاً جهادی وارد عمل شویم؛ همانطور که تاکنون با این روحیه به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم.

عالیخانی عنوان کرد: انجام خدمت بدون درنگ برای مردم و در راه خدا به‌صورت عملی و نه فقط در حد شعار، موجبات پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، صنعتی و ... را فراهم می‌نماید.

فرماندار شازند در پایان با تأکید بر حضور و مشارکت ویژه بخشداران در تمامی عرصه‌ها، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال، یاری امام زمان(عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و با همکاری ائمه محترم جمعه شهرستان و همت والای همه مسئولان شاهد پیشرفت و توسعه اقتصاد ایران اسلامی و شهرستان و همچنین توسعه و پیشرفت در همه حوزه‌ها به ویژه فرهنگ خواهیم بود.

captcha