کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت سعدی ضروری است
کد خبر: 1391244
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
استاندار فارس:

کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت سعدی ضروری است

گروه اجتماعی: بزرگداشت سعدی بزرگداشت انسانیت، شعر و ادب ایران و شیراز است و به همین لحاظ امسال باید برنامه‌های پرمحتوا‌تری نسبت به سال گذشته در یادروز سعدی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدمحمد احمدی، استاندار فارس امروز، 17 فروردین در نشست برنامه‌ریزی  بزرگداشت یادروز سعدی اظهار کرد: نام سعدی با نام فارس و شیراز عجین شده است و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه‌های فاخر، شأن و منزلت این جایگاه را حفظ کنیم.

وی ابراز کرد: بزرگداشت سعدی بزرگداشت انسانیت، شعر و ادب ایران و شیراز است و به همین لحاظ امسال باید برنامه‌های پرمحتوا‌تری نسبت به سال گذشته در یادروز سعدی برگزار شود.

استاندار فارس توجه به محتوا و کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت سعدی را از جمله اهداف اصلی برای دست‌اندر‌کاران اجرایی دانست و افزود: حضور شخصیت‌های برجسته علمی و ادبی در این روز می‌تواند به غنای این برنامه‌ها بیفزاید و این حرکت در نهایت باید به افزایش سطح علمی و فرهنگی جامعه منجر شود.

احمدی با تأکید بر لزوم گسترش آموزه‌های ادبی و انسانی سعدی میان اقشار مختلف جامعه گفت: با استخراج مباحث فرهنگی و ادبی از کتب سعدی، می‌توان فعالیت مؤثری در فرهنگ‌سازی انجام داد و در این راستا فضای مجازی فرصتی مناسب برای نشر این فرهنگ است.

استاندار فارس تأکید کرد: برای توسعه فرهنگی و اجتماعی از هیچ  حمایت و کوششی دریغ نمی‌کنیم و امیدواریم در این زمینه همه دستگاه‌های متولی برنامه‌های مؤثری داشته باشند.

captcha